Ciorba de pui a la grec
Supe si ciorbe / 28.08.2007

Mod de preparare

Astazi iti recomandam (inca) o specialitate care iti lasa gura apa... Ciorba de pui a la grec nu iti va lua, ca timp de preparare, mai mult de 35 de minute, plus timpul de fierbere, insa iti garantez ca o vei manca in mult mai putin timp de atat!... Se fierbe cu foarte multe legume (morcovi, telina, patrunjel, telina), adica toate vitaminele de care ai nevoie. Smantana si zeama de lamaie ii confera un plus de prospetime si un gust acrisor. Pofta buna!

Ingrediente si cantitati:

1 pui (cca 1 kg);
1 ceapa;
2 morcovi;
1 radacina de patrunjel;
1 telina;
2 oua;
150 ml lapte gras;
1 lamaie mare;
4 linguri orez fiert;
100 g smantana;
2 l apa;
1 lingura leustean verde tocat;
1 lingura patrunjel verde tocat;
sare;
piper boabe.

Mod de preparare:

1. Carnea de pui se spala si se transeaza in bucati mici, apoi se pune la fiert in apa rece, cu sare; supa se spumeaza de 3-4 ori (timpul de fierbere este de 15-17 minute).

2. Ceapa, morcovii, patrunjelul si telina se curata, se spala, se taie in doua, pe lungime, si se pun in vasul in care fierbe puiul, impreuna cu piperul boabe. Se fierbe totul 30 de minute, la foc mediu.

3. Odata zarzavatul si carnea fierte, se strecoara lichidul. In alt vas, se bat ouale cu laptele si se toarna supa fierbinte.

4. Se adauga si orezul fiert, zeama de la o lamaie si bucatile de carne si se mai da totul in clocot 4-5 minute.

5. Ciorba se pune in farfurii, se adauga smantana si se presara cu leustean si patrunjel, tocate.

Sugestie:

In fiecare farfurie, se poate pune si cate o bucata din legumele fierte (morcov, telina, patrunjel). Daca legumele nu se consuma o data cu ciorba, se pot folosi pentru prepararea unei salate din legume, cum ar fi salata a la russe.

Timp de preparare:

35 de minute, plus timpul de fierbere.

Preluare din cartea "Preparate din carne de pui" - Elisabeta Iorga, Editura Cartea de Buzunar, Util in Bucatarie, 2005.

  • viorel, miercuri, 13.08.2014 20:59
    mda... m-am pacalit bine cu reteta asta...

    O reteta buna, dar explicata prea rapid pentru un "incepator" ca mine. Vroiam sa fac o ciorba de pui a la grec si a iesit o "questie" taiata !!! Bineinteles ca m-am pacalit cu datul in clocot la final. Consistenta nu mai e de departe aceeasi, dar tot trebuie s-a mananc :( Citesc acum toooate comentariile.. si toate cele legate de clocotul de final au dreptate. Personal sunt foarte dezamagit de reteta descrisa mai sus...

  • Mar1us, luni, 21.10.2013 10:10
    supa a la grec=))

    tare zeama asta pariu ca nu are nici un gust...mancati fratilor la un restaurant 2-3 si pe urma gatiti acasa facand comparatie.. la faza cu gran cuccina m-ai spart ...punem si parmegianno? sau lasam asa.????? experimente nereusite in bucatarie .... succes=)))

  • Aurelia, marţi, 13.12.2011 08:42
    supa a la grec

    pentru supa a la grec se foloseste Gran Cucina este un sos pe baza de grasimi vegetale si zer.Garantat nu se mai taie ca si smantana.Se gaseste in orce magazin

  • alex, marţi, 06.12.2011 16:23
    ciorba a la grec

    se pune piper la ciorba? nu vad de ce ar trebui piper.

  • DANY, joi, 03.11.2011 15:09
    CIORBA A LA GREC

    CIORBA A LA GREC SE FACE OBLIGATORIU CU OREZ SI LAMAIE.ALTFEL NU ESTE CIRBA A LA GREC

  • Simona, vineri, 02.09.2011 20:10
    @ laura

    daca pui usturoi se numeste ciorba radauteana, care este un fel de combinatie intre cea a la grec si ciorba de burta. nu sunt experta sa stiu daca este sau nu buna reteta deoarece nu gatesc astfel ciorba de pui a la grec, as putea spune insa ca eu pun si putina mazare si iese foarte buna. marar nu se pune.

  • Simona, vineri, 02.09.2011 19:12
    @ laura

    daca pui usturoi se numeste ciorba radauteana, care este un fel de combinatie intre cea a la grec si ciorba de burta. nu sunt experta sa stiu daca este sau nu buna reteta deoarece nu gatesc astfel ciorba de pui a la grec, as putea spune insa ca eu pun si putina mazare si iese foarte buna. marar nu se pune.

  • laura, sâmbătă, 30.07.2011 14:02
    da' usturoi?

    nu pune nimeni usturoi?

  • diana, marţi, 26.07.2011 13:26
    comentarii

    eu credeam ca aceste comentarii vin sa explice reteta. si mai credeam ca lumea intra pe retete ca sa gateasca ceva, dar vad ca majoritatea comentriilor sunt ca sa "ne-o masuram in fata blocului" de genul: "ce bine i-ai zis", "i-ai dat lectii", etc etc

  • diana, marţi, 26.07.2011 13:25
    comentarii

    eu credeam ca aceste comentarii vin sa explice reteta. si mai credeam ca lumea intra pe retete ca sa gateasca ceva, dar vad ca majoritatea comentriilor sunt ca sa "ne-o masuram in fata blocului" de genul: "ce bine i-ai zis", "i-ai dat lectii", etc etc

  • vyktorash, vineri, 15.07.2011 12:00
    sare de lamaie !

    pt LUIZA daca stam sa o loam asa numai e nimic bun ! sarea de lamaie nustiu ce e , smantana nici aia numai e buna ca vaca e stresata , lamaia numai are gust si e si uscata :-j . asa ca fa.ti o salata :)

  • carmela, miercuri, 22.06.2011 23:10
    ciorba de pui a la grec

    se folosesc doar galbenusurile de la ou . in ele se pune smantana si sucul de lamaie. zeama se mai lasa la racit si treptat se adauga putin cate putin peste galbenusurile amestecate cu smantana si zeama de lamaie. o aroma deosebita ii da mararul.

  • xenia, duminică, 12.06.2011 13:40
    ciorba a la grec

    este o ciorba foarte buna si usor digerabila dar eu ii adaug si o capatana de usturoi pisat si otet,iar pentru un plus de gust un ardei iute taiat foarte fin.Zarzavatul il fierb intreg si il scot dupa fierbere.Incercati si aceasta varianta .

  • anca, sâmbătă, 19.03.2011 15:29
    ciorba a la grec

    Daca se mai lasa 4-5 min la fiert se branzeste.Apoi sincera sa fiu incalzita mie nu-mi place.E foarte buna consumata atunci proaspata am incercat si eu reteta si gustul e super.Dar un clocot la final ajunge.

  • oana, duminică, 13.02.2011 22:31
    nu e buna de nimic

    nu mia placut sincer prea seamana ci ciorba de burta...panarama de ciorba......

  • DANUSIA, joi, 30.12.2010 12:32
    e buna ciorba

    Toata reteta este OK,pana la faza cu ouale si cu supa firbinte;ouale nu se pun intregi(nu ma refer la coaja);se pune doar galbenusu" batut cu telu bine-bine de tot;daca pui si albusu"se va branzi cand vrei sa o incalzesti;apropo de comentariul cu "taiatu""supei.

  • alexa, marţi, 09.11.2010 12:15
    ciorba a la grec

    m-am zapacit de cap...incerc sa fac si eu ciorba asta si atatea sfaturi m-au zapacit :D ii prima data cand fac o ciorba si sper sa o pot si manca

  • stefania04, sâmbătă, 23.10.2010 10:22
    ciorba a la grec

    astazi fac pt prima data aceasta ciorba sper sa iasa, dar nu cred ca voi pune orez nu-mi prea place in ciorba mersi va spun daca iese buna

  • claudiu, luni, 23.08.2010 21:10
    pas cu pas...

    pentru adrian: naspa frate...pune mana si recupereaza-ti nevasta ca altfel e belea cu gatitul de unul singur.:))

  • adrian, luni, 02.08.2010 23:21
    cum sa o fac pas cu pas

    cum sa o fac mai exact ca sunt praf ma parasit sotia si mam saturat de cartofi prajiti si oua sau omleta citeva sfaturi pentru un nub dependent de nevasta

  • diana, sâmbătă, 19.06.2010 10:59
    fara experienta in ale bucatariei

    ciorbita asta e preferata mea, insa nu am facut-o niciodata, k la mine acasa gateste mami (si face mami o mancarik...). se pare ca de acum incolo voi gati singurik...cu telefonul la ureche, laptopul la buctarie, cartile de bucate insirate... he he he ce viata ma steapta...in fine sper sa-mi iasa bine, k asa mi s-a facut o pofta...

  • cryna, joi, 10.06.2010 15:04
    pt gaby

    super te rog spune tu reteta ca pe baza femeilor care dau sfaturi din auzite fara sa verifice cine stie cemi iese te rog .din cate stiu eu ai dreptate se foloseste doar pieptul de la pui .stiu ca e un fel de ..ciorba de burta..eu nu mananc ciorba de burta ca aspect arata la fel si vreau sa incerc ms ai fost concret

  • abby, luni, 07.06.2010 09:36
    ciorba a la grec

    prea ati laudat ciorbica asta ...o sa incerc si eu sa o fac...

  • alina, duminică, 16.05.2010 13:48
    ciorba a la grec

    super ciorba am mancat si eu dar sincer nu am apucat sa o fac niceodata dar cred k o sa o fac maine sa vad daka reusesc

  • paula, sâmbătă, 01.05.2010 13:45
    sunt bucatar

    ciorba acrita cu lamaie este divina!!

  • richard, vineri, 23.04.2010 20:33
    daca tot o dai da-o bine

    apropo....daca strecor legumele si puiul ...ce fac apoi cu 1 kg de pui ......il pescuiesc dintre legume....

  • iulia, duminică, 11.04.2010 09:35
    ciorba de pui a la grec

    unde ai vazut tu lamaie in ciorba??

  • mana, joi, 01.04.2010 22:23
    ciorba de pui a la grec

    mi-am propus sa gatesc aceasta ciorba la masa de pasti knd ne adunam prietenii-nu as vrea sa o dau in bara!intrebare pt cei cunoscatori:1:ciorbele se acresc-deci knd se pune acreala respectiva se mai in clocot ciorba?2:smintina dreasa se adauga dupa ce se ia oala de pe foc-se poate intimpla ca smintina care nu a fiert odata cu ciorba acrita deja sa fermeteze?

  • ionela, luni, 29.03.2010 21:43
    k

    da sa stii k ai perfecta dreptate in rectificarile tale.......bv

  • ionela, luni, 29.03.2010 21:43
    k

    da sa stii k ai perfecta dreptate in rectificarile tale.......bv

  • ionela, luni, 29.03.2010 21:43
    k

    da sa stii k ai perfecta dreptate in rectificarile tale.......bv

  • ramona, duminică, 14.03.2010 17:09
    ciorba de pui a la grec

    fetelor nu se pune orez!!!!! ca sa nu se taie se ia oala dupa foc se adauga zeama de lamiie in oala se adauga treptat galbenusurile frecate cu smintina diluate cu zeama din oala si se vintura 5 minute precum piftia nu se mai pune pe foc!!!!!!!!!!!!!!!va spun din axperienta''!

  • mamaie, joi, 04.03.2010 22:22
    Interesant.

    Ma bucur cand citesc, mai cu seama retete. Pe timpul meu, aveam o carte de bucate pe care o mai pastrez si acum, ma mai uit in ea in momentele cand nu mai stiu ce sa fac de mancare, in rest o data cu inaintarea in varsta, le fac din ochi pe toate si nu fac o portie doua, fac 7 ltr. de ciorba, apoi felul doi, cate ceva, adica vreo 30, 35 de sarmale si multe altele. Ma bucur ca tineretul invata sa gateasca.

  • andreea, sâmbătă, 27.02.2010 09:35
    buna

    nu am incercat reteta asta .

  • nikol81, marţi, 16.02.2010 22:16
    BUNA!

    FELICITARILE DE RIGOARE GABI! Mersi pentru sfaturi.

  • gabriela, luni, 15.02.2010 16:52
    .....

    Avand in vedere ca lucrez intr-un restaurat de 5***** nu in romania si chiar nu e relevant potul pe care sunt, cred ca as putea spune un singur lucru "Gabi" are perfecta dreptate in ceea ce priveste ciorba " a la grec" si cred sincer ca se referea la reteta asa cum este ea originala! cat despre faptul ca a mentionat sarea de lamaie, ei bine....pt cele care nu stiu, toate restaurantele din lumea asta o folosesc si pt ca el este bucatar de meserie este un defect profesional probabil...credeti ca ceea ce mancati in restaurante este 100% natural? ati optat sa gatiti acasa, atunci depinde de voi ceea ce folositi ca substitut...dar in clipa in care fiecare vine cu o idee personala aceea mancare nu se mai numeste ca in reteta! se pune seama de lamaie, nu jumatati de lamaie deoarece se amaraste oricum, nu cu samburi, nu cojite de lamaie, ca o sa iasa la final un cozonac mare si pufos...bafta fetelor si sincer as vrea sa respectati retetele asa cum sunt ele nu cu aripi de pui sau mai stiu eu ce pt ca ala nu se numeste gatit si joaca in bucatarie...o zi minunata tuturor!

  • Luiza, duminică, 31.01.2010 15:44
    pt Gabi

    daca esti asa un bacatar priceput cum de nu stii ca sarea de lamaie nu este altceva decat E 330 - acidul citric, cel mai periculos adaos cancerigen fiecare are cate ceva de invatat asa ca atunci cand faci remarci renunta la tonul superior ;)

  • danut, joi, 14.01.2010 21:30
    buna

    mie.mi-a iesit o bunatate ...am mai facut cate ceva in plus si nu prea am respectat reteta,la smantana si la lapte,dar va spun sincer ,o bunatate

  • anca40, sâmbătă, 26.12.2009 09:39
    ciorba de pui a la grec

    buna fetelor eu am o plcere deosebita pentru gatit si pot sa va spun ca reteta din articol nu este cea originala ea se drege cu ou ,doar galbenusul si smantana ,care se adauga dupa ce ati luat ciorbita de foc si s-a racit putin iar otetul sau zeama de lamaie se pun cand cirba clocoteste aninte sa adaugati dresingul de oua si smantana si pentru o aroma mai deosebita ca si verdeata puneti marar

  • anca40, sâmbătă, 26.12.2009 09:38
    ciorba de pui a la grec

    buna fetelor eu am o plcere deosebita pentru gatit si pot sa va spun ca reteta din articol nu este cea originala ea se drege cu ou ,doar galbenusul si smantana ,care se adauga dupa ce ati luat ciorbita de foc si s-a racit putin iar otetul sau zeama de lamaie se pun cand cirba clocoteste aninte sa adaugati dresingul de oua si smantana si pentru o aroma mai deosebita ca si verdeata puneti marar

  • Mihaela, luni, 23.11.2009 13:00
    yammmy

    suuper buna ...am tot facut-o..reteta romaneasca...facuta in Grecia si super apreciata de sotul meu(grec) si de mine...multumesc mult pt reteta:)

  • viky, luni, 09.11.2009 23:36
    ciorba a la grec

    o sa incerc si eu maine,sper sa iasa bine.sincer nu am mai mancat pana maine,dar am auzit ca e buna.si suna bineeeeeeee reteta.

  • mara, sâmbătă, 24.10.2009 16:43
    reteta f buna

    eu fac reteta asta de mult timp si nu pun decat ouale batute si in farfurie pun smantana in rest tot fac la fel si este excelenta

  • Copuzeanu, miercuri, 21.10.2009 13:03
    ciorba ala grec

    bravo voua si eu sint o bucatareasa inraita si gatesc in fiecare zi si acasa si la serviciu si fur meserie de la cei mai mari de cit mine felicitari gabi

  • Elena, duminică, 18.10.2009 21:23
    sfat pentru Oana

    draga Oana,la ciorba a la grec ,se amesteca doar galbenusul cu smintina si se toarna in ciorba dupa ce s-a oprit din clocot !

  • oana, marţi, 06.10.2009 18:06
    buna ciorba dar...

    pana la urma cum e cu oul se pune doar galbenusul sau tot oul?

  • mary, joi, 24.09.2009 17:53
    supa

    smantana cu oula sau laptele cu oul se adauga atunci cand ciorba este putin calda,nu fierbinte deoarece atunci pare ca "se taie"apoi semai pune pe foc pana cand te frige putin la limba..

  • alinamihaela, duminică, 09.08.2009 21:57
    legume

    buna....si eu fac foarte des aceasta reteta...insa diferenta esta ca eu la fiert pun si doi cartofi....si apoi dupa ce legumele au fiert le pasez si le amestec cu supa....ii da o consistenta extra si credeti-ma ca e super....in rest in mare e cam la fel....cate odata nu pun ou si e ok si fara.....eu zic sa incercati si varianta asta....pofta mare:D

  • carmen, luni, 03.08.2009 16:16
    orez

    Oh , am uitat....draga Ylva ai dreptate...la ciorba a la grec obligatoriu orez... ca mai inlocuim noi otetul cu bors cu sare de lamaie cu lamai sau mai stiu eu ce , e una, dar sa respectam totusi reteta...altfel...nu mai e a la grec

  • carmen, luni, 03.08.2009 16:09
    buna

    Buna fetelor, Eu gatesc destul de des acest fel de mancare si chiar e ok. In legatura cu laptele... eu nu folosesc lapte ci pun mai multa smantana ca sa fie mai consistenta ( si nu e gretoasa...pe cuvant) si nu se "taie" deloc pt ca inainte sa dreg ciorba ii opresc focul si o las cam 20-30 min sa "mai iasa focul din ea" cum se spune si o acresc cu lamaie...cand e aproape fiarta tai o lamaie in doua si o arunc in oala, insa trebuie lasata prea mult in oala pt ca se amaraste ciorba. Mmmmmm....eu sunt la munca acum si deja mi s-a facut pofta.

  • Ylva, miercuri, 24.06.2009 16:41
    Orez la a la grec

    Nu stiu daca mai e o regula batuta in cuie dar la ciorba a la grec se pune intotdeauna orez,cel putin asa era regula.poate se mai schimba unele lucruri.Gabi ai avut dreptate in tot ce a zis si e adevarat ca in multe restaurante cei mai buni bucatari sunt barbati dar hai sa nu facem o noua prejudecata,sunt si exceptii femei chef extraordinare care prepara orice delicios,fie ca sunt retete consacrate sau noutati. Ceea ce e esential de retinut e faptul ca, daca decidem sa facem o anumita reteta ex"a la grec","meuniere","potughez","bolognese" etc etc,sunt anumite ingrediente de care nu ne putem lipsi doarece modificam insusi esenta preparatului. Pupici!

  • deeadami, miercuri, 29.04.2009 09:38
    zic si eu ceva

    eu stiu ca se pune doar galbenus cu smantana la sfarsit, a mai spus-o si gabi, albusul strica tot; de orez nu stiam, oricum imi place, o sa incerc; nici de leustean nu stiam, iar patrunjel se serveste separat, isi pune cine vrea; eu asa stiu ciorba de pui a la grec: alb-galbuie, cu bucatele de carne si acra-acra, mhhh, imi ploua in gura. succes in tot ce faceti

  • Melly, joi, 09.04.2009 12:53
    supa de pui a la grequw

    Buna ziua.Am si eu o intrebare....La felul 2 ..ce ar merge ...dupa ce initial am servit o supa de pui a la greque? Va multumesc...

  • miki, duminică, 15.03.2009 13:47
    supa alagrec

    ce ati zice dak am pune si coaja de lamain in supita?

  • marik, luni, 23.02.2009 09:48
    oreeeez?????????

    bravo gabi!!!! eu sunt bucatar dar peste tot unde am mincat ciorba de pui ala grec nu am simtit orez, poate asa se face nu stiu? dar astazi am avut pofta de ciorba si am intrat sa ma argumentez si mi sa parut ciudat k se pune orez in ciorba respectiva, dar ce tine de ou nu se mai da in clocot. mersi.

  • cris, luni, 09.02.2009 03:41
    ciorba a la grec

    Sunt o romanca plecata in Noua Zeelanda de putin timp si inca imi este greu sa ma adaptez stilului de mancare de aici,de aceea cautam o ciorba care sa imi placa si am gasit aceasta reteta care sincer nu pare prea explicita.Noroc ca a dat Gabi lamuririle de riguare.Multumesc

  • lacri, joi, 05.02.2009 13:41
    ciorba a la grec

    Bravo pentru Gabi. Felicitari.Cum sa facem sa se implice toti barbatii in ale gatitului ................. Ce bine ne-ar fi .

  • radu ionela, luni, 02.02.2009 07:41
    a la grec

    bravo cu comentariul tau am realizat cu adevarat ca nu pot improviza felicitarii de aceea in marile vrestaurante sunt doar barbatii caci nu se abat de la litera legii culinare....

  • dana77, sâmbătă, 31.01.2009 23:29
    esti mortal

    cred ca esti bucatar de te pricepi asa bine. bravo tie. felicitari!!! ar trebui sa facem un party in care sa ne gatesti ceva bun. zau asa... mai invatam si noi cate ceva. eu sunt dispusa sa invat cate ceva in ale gatitului oricand, ptr ca .. gatesc cu placere.

  • elis, duminică, 16.11.2008 17:48
    bravo gabi !!!!!!!!!!!!

    felicitari!Ai dat lectie la o ceata de femei.BRAVO BAIETE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gabi, duminică, 16.11.2008 17:25
    greseli

    salutare cu toate ca sunt baiat, cred ca ma pricep la gatit. de aceea, va rog sa imi permiteti sa fac cateva rectificari: @Koukla: Geta are dreptate maxima: ai spus bine, pana la adaugatul in oala...oala se ia de pe foc. doar atunci se toarna compozitia (galbenus cu smantana) inapoi in oala. si nu se mai pune inapoi. chiar si daca pui si faina. se stie ca daca o dregi cu smantana si faina trebuie sa o lasi sa mai fiarba sa se fiarba putin si faina. in cazul in care o dregi cu faina, ou si smantana, e suficient sa o iei de pe foc, sa torni amestecul si sa o lasi acoperita. se va innabusi si va fi ok. @Elena - este ciorba, nu supa... stiu ca la noi in ardeal toate-s supe, dar e gresit...asta e ciorba @ioan lucian david - daca tu o acresti cu suc de rosii, atunci nu se mai numeste ciorba de pui a la grec, ci ciorba de pui a la lucian. @Ilincica - nu ca se poate folosi doar piept de pui, reteta de fapt este cu piept de pui...asta cu pui intreg sau alte chestii e improvizatie. ciorba de pui a la grec se face cu piept de pui. Nu trebuie sa pui neaparat orez??? pai nu te obliga nimeni, dar daca vrei sa faci ciorba de pui a la grec, TREBUIE sa pui orez. NU se pune dafin. se poate pune leustean, in oltenia, dar in ciorba de pui a la grec nu se pune leustean. si in loc de lamaie NU poti sa pui altceva daca vrei sa fie ciorba "a la grec". asta este specificul ciorbelor "a la grec", ca se acresc cu lamaie/sare de lamaie spor la gatit

  • geta, luni, 20.10.2008 13:39
    nu mai dati in clocot dupa ce ati pus ou

    Mai fetelor ,nici o ciorba nu se mai da in clocot dupa ce s-a adaugat oul pt ca se taie!!!!!!!!!!!!

  • elena, duminică, 05.10.2008 23:52
    supa de pui a la grec

    reteta e inventata de mine...

  • koukla, miercuri, 01.10.2008 15:55
    Pt. Paula

    Paula, ca sa nu se 'taie" supa trebuie sa adaugi treptat cateva polonice de supa fierbinte in amestecul de oua si lapte, batand continuu cu un tel. Adaugi supa fierbinte, in cantitati mici, pana cand amestecul ajunge la temperatura supei din oala, apoi torni amestecul inapoi in oala cu supa.

  • paula_carmena, luni, 23.06.2008 14:15
    dificultati :)

    Tocmai am incercat si eu reteta... dar ceva cred ca nu am facut bine.. la partea cu oul amestecat cu lapte, parca s-a taiat supa sau asa ceva cand am adaugat oul si laptele in ea... e prima oara cand pun oua intr-o coirba (in zona noastra nu se prepara astfel de ciorbe)... Intrebarea mea ar fi, cum vine partea cu ouale si laptele mai exact? si cand se pune smantana? Cum trebuie sa iasa aspectul ciorbei? Daca are cineva un sfat bun... :)

  • ioan lucian david, marţi, 03.06.2008 15:40
    ciorba de pui a la grec

    eu in loc de smintina o acresc ciorba cu suc de rosi ,im-i place mai mult si ca gust si ca aspect,multumesc de reteta

  • ilincinca, miercuri, 19.03.2008 10:02
    ciorba de pui(

    Se poate folosi numai piept de pui, nu trebuie neaparat sa pui orez, iar cand esre aproape gata daca va place puteti pune si 2 foi de dafin.In loc de patrunjel se poate pune leustean verde. Propunere:in loc de lamaie poti sa acresti cu otet balsamic, este super)

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro