De 1 Decembrie, ciocolăţica ROM Autentic îi propune României să devină prima ţară din lume care îşi schimbă imaginea pe Internet.
De 1 Decembrie, ciocolăţica ROM Autentic îi propune României să devină prima ţară din lume care îşi schimbă imaginea pe Internet.
Campania “Românii sunt deştepţi” e un succes de zile mari. Cum ar fi, de exemplu, Ziua Naţională. Mai concret, peste 270.000 de oameni au luat pe sus internetul şi au căutat deja sintagma “romanii sunt destepti”. Asta înseamnă că sugestiile automate din motorul de căutare Google care şifonau destul de urât imaginea românilor au acum toate şansele să se schimbe. Simultan, sute de site-uri au scris despre iniţiativă, în vreme ce campania a fost lăudată până şi în Germania, Italia, Anglia, Austria, Grecia, Bulgaria, Rusia sau, quelle surprise!, în Franţa.
Nume cu greutate din cele mai diverse domenii, dar care îşi îndrăgesc fraţii români, susţin şi ele campania: Ilie Năstase, CRBL, Ion Caramitru, Andreea Esca, Puya, regizorul Corneliu Porumboiu, fotbalistul George Ogăraru se numără printre cei care cred că românii sunt campioni, educaţi, simpatici, isteţi, ospitalieri, sau creativi.
Sugestiile oferite automat de google.co.uk au făcut-o pe Loredana Salanţă, Miss World România şi Top Model of the World, să se alăture campaniei şi să susţină căutarea “romanii sunt frumosi.”
Românca noastră, care a dat clasă celor mai frumoase femei de pe cele 6 continente, crede că schimbarea imaginii României începe cu schimbarea părerii noastre despre noi înşine şi cu recâştigarea încrederii în calităţile noastre.
Aşa că începând cu luna decembrie, Loredana va purta cu mândrie tricourile cu mesajul campaniei pe scenele din Germania, China şi India. Vezi în galerie foto pictorialul Loredanei Salanta!
Dacă şi tu crezi că suntem mai buni, mai frumoşi sau mai cu moţ decât zice internetul, intră acum pe
Deşteaptă-te, române, şi pe Internet!