“Suntem generaţia în mişcare!” - un proiect naţional dedicat liceenilor, la a II–a ediţie
Fundaţia PRAIS a lansat în aceste zile cea de-a doua ediţie a proiectului naţional „Suntem generaţia în mişcare!”.
Din acest an, acesta se derulează în 170 de licee din 14 oraşe şi 2 comune: Bucureşti, Ploieşti, Timişoara, Cluj - Napoca, Braşov, Codlea, Făgăraş, Predeal, Râşnov, Rupea, Săcele, Victoria, Zărneşti, Bran şi comunele Feldioara şi Prejmer. Iniţiativa se adresează adolescenţilor din clasele a IX-a, a X-a şi a XI-a, având ca obiective informarea şi educarea lor şi a familiilor acestora cu privire la importanţa şi beneficiile practicării activităţilor fizice zilnice, a sportului de masă, alimentaţiei echilibrate, somnului odihnitor, pentru o dezvoltare armonioasă. Totodată, sunt promovate: diversitatea, talentul individual, atitudinea pozitivă, deschiderea către nou şi cunoaştere, socializarea, voluntariatul, respectul de sine şi al altora.
În această nouă ediţie, 65.000 de adolescenţi şi peste 2.700 de cadre didactice au primit materiale educaţionale. Principalul canal de informare şi de activare online al comunităţii de tineri este reprezentat de platforma integrată cu canalele de social media (Facebook şi YouTube) şi cu portalul www.generatiainmiscare.ro. Elevii organizează voluntar activităţi fizice şi sportive în timpul liber în cadrul Marii competiţii anuale între licee. Pe lângă aceste activităţi, „Suntem generaţia în mişcare!” stimulează creativitatea şi spiritul de echipă al liceenilor prin Quiz-uri lunare, concursurile GYMClass şi Best Moving Generation Flashmob. În cadrul Romanian PR Awards din 2015,
www.generatiainmiscare.ro - platforma integrată a proiectului - a fost distinsă cu Diploma de Excelenţă la categoria “Website, intranet, blog”.
“În această primăvară, PRAIS Corporate Communications împlineşte 20 de ani de la înfiinţare. Fideli modelului nostru de business aspiraţional - de nişă dedicăm această aniversare proiectelor de marketing social bazate pe comunitate care susţin cauze sociale, pe care le-am creat şi apoi donat Fundaţiei PRAIS. Sprijinim prin tot ceea ce facem o lume în care tânăra generaţie să aibă acces la resurse, cunoaştere, educaţie şi cultură, promovăm stilul de viaţă echilibrat, grija faţă de natură şi valorile morale”, declară Silvia Bucur, Preşedintele Fundaţiei PRAIS.
În această nouă ediţie, 65.000 de adolescenţi şi peste 2.700 de cadre didactice au primit materiale educaţionale. Principalul canal de informare şi de activare online al comunităţii de tineri este reprezentat de platforma integrată cu canalele de social media (Facebook şi YouTube) şi cu portalul www.generatiainmiscare.ro. Elevii organizează voluntar activităţi fizice şi sportive în timpul liber în cadrul Marii competiţii anuale între licee. Pe lângă aceste activităţi, „Suntem generaţia în mişcare!” stimulează creativitatea şi spiritul de echipă al liceenilor prin Quiz-uri lunare, concursurile GYMClass şi Best Moving Generation Flashmob. În cadrul Romanian PR Awards din 2015,
“În această primăvară, PRAIS Corporate Communications împlineşte 20 de ani de la înfiinţare. Fideli modelului nostru de business aspiraţional - de nişă dedicăm această aniversare proiectelor de marketing social bazate pe comunitate care susţin cauze sociale, pe care le-am creat şi apoi donat Fundaţiei PRAIS. Sprijinim prin tot ceea ce facem o lume în care tânăra generaţie să aibă acces la resurse, cunoaştere, educaţie şi cultură, promovăm stilul de viaţă echilibrat, grija faţă de natură şi valorile morale”, declară Silvia Bucur, Preşedintele Fundaţiei PRAIS.