Româncele, pe ultimul loc în regiune la îngrijirea pielii
Doar 10% dintre românce consideră că este foarte important să aibă grijă de pielea lor, având ca principale preocupări treburile casnice şi nevoile copilului şi soţului, drept pentru care sunt printre codaşele unui top realizat de GfK în şapte state din regiune în ceea ce priveşte îngrijirea pielii.
"Româncele jonglează printre multele responsabilităţi pe care le au, îngrijirea pielii nefiind în mod clar una dintre priorităţi. Numai 10% consideră că este foarte important să aibă grijă de pielea lor. De asemenea, un alt motiv esenţial pentru care acestea nu folosesc produse de îngrijire este lipsa conştientizării importanţei prevenirii efectelor îmbătrânirii asupra pielii", a declarat Mădălina Cârstea, Custom Research & Strategy Director GfK România.
În topul priorităţilor pentru femeile din România, îngrijirea pielii se află pe ultimul loc, principalele preocupări, cărora le dedică cel mai mult timp şi energie, fiind treburile casnice, nevoile copiilor şi ale soţului, serviciul şi educaţia personală, potrivit studiului GfK, realizat în Austria, Ungaria, Cehia, Serbia, Croaţia, Bulgaria şi România.
În plus, femeile consideră că arată îngrijit în ochii celorlalţi dacă sunt curate (majoritatea dintre ele declară că folosesc şampon şi săpun) şi dacă aplică pe pielea lor produse care au un efect vizibil asupra celorlalţi, cum este machiajul. De aceea, ele declară că folosesc mai mult rujul decât o cremă sau o loţiune de corp.
În topul priorităţilor pentru femeile din România, îngrijirea pielii se află pe ultimul loc, principalele preocupări, cărora le dedică cel mai mult timp şi energie, fiind treburile casnice, nevoile copiilor şi ale soţului, serviciul şi educaţia personală, potrivit studiului GfK, realizat în Austria, Ungaria, Cehia, Serbia, Croaţia, Bulgaria şi România.
În plus, femeile consideră că arată îngrijit în ochii celorlalţi dacă sunt curate (majoritatea dintre ele declară că folosesc şampon şi săpun) şi dacă aplică pe pielea lor produse care au un efect vizibil asupra celorlalţi, cum este machiajul. De aceea, ele declară că folosesc mai mult rujul decât o cremă sau o loţiune de corp.