Sofia Vicoveanca, imaginea unei companii de colectare a creanţelor
Cântăreaţa de muzică populară Sofia Vicoveanca a fost aleasă ambasador de imagine al unei campaniei de comunicare intitulată „Tradiţie şi folclor“ şi lansată de o companie de colectare a crenaţelor.
„Românii sunt muncitori, dar de multe ori au fost încercaţi de greutăţi. Ştiu să se descurce în situaţii grele, găsesc soluţii iscusite, însă au nevoie şi de un plan bun pentru a depăşi dificultăţile precum datoriile. M-am alăturat acestei campanii pentru că doresc să fiu lângă români, să îi ajut să înţeleagă că nu sunt singuri în lupta cu datoriile şi că orice sprijin poate fi de folos“, a declarat Sofia Vicoveanca.Campania poartă semnătura Tempo Advertising, iar în media se desfăşoară pe următoarele posturi TV: Etno, Favorit, Taraf, Mynele, N24 şi Kanal D, dar şi în publicaţii print: Libertatea.
„Campania pe care am lansat-o în această primăvară este un recurs la tradiţie şi folclor, o cale prin care încercăm să le readucem aminte oamenilor că de-a lungul timpului au trecut prin greutăţi şi mai mari decât datoriile - o problemă care poate fi rezolvată astazi prin dialogul cu reprezentanţii companiei de colectare a creanţelor. Angajamentele de plată în rate convenabile, pe care le propune compania noastră persoanelor cu datorii, reprezintă o rezolvare pe cale amiabilă a acestei probleme, iar dialogul permanent pe care îl iniţiem cu aceştia este practic o mână de ajutor întinsă către ei”