Monini schimba tinuta si ajuta mediul înconjurãtor
De la logo-ul de pe sticle pana la etichete: Monini prezintã restyling-ul complet al marcii.Va prezentam cu mândrie restylingul de brand și packaging al intregii game de uleiuri cu o grafica curata, cu linii netede, mai curate, ambalaj elegant și eco-friendly.
Obiectivul restylingului, editat de agenția FutureBrand din Milano, este acela de a actualiza. Acest lucru il face mult mai vivace. Elementele care au caracterizat întotdeauna marca Monini, de aproape 100 de ani, simbolul de necontestat de artizanat ce combina tehnologia de producție avansata cu traditia si garanteazã produse de înaltã calitate sunt in continuare prezente.
Logo-ul companiei este mult mai rafinat realizat prin mãsuri de simplificare de detalii care sporesc curãțenia din logo-ul Monini și subliniaza introducerea caracterelor specifice "dal 1920", ce evidentiaza istoria companiei.
Reproiectate pentru a evidentia personalitatea fiecaruia si pentru a fi usor de recunoscut fiecare sortiment de ulei, noile etichete au diferite cadre de culoare care ghideazã consumatorul în alegerea produsului.
Schimbari mult mai evidente sunt la etichetele produselor de referința Classico, Poggiolo (Deliccato) si GranFruttato. Restylingul aduce un stil nou chiar si pentru sticla, care va fi decorata cu un simbol reprezentând o ramurã de mãslin alãturi de numele companiei avand o inimã "eco-sustenabilã". De fapt, am introdus utilizarea de sticle verzi ce conțin pânã la 70% sticlã reciclatã pentru sortimentele Classico și Poggiolo si ajunge pânã la sticlã reciclatã de 80% pentru Gran Fruttato, de sticlã maro, sticlã care, datoritã culorii caracteristice este capabila sã protejeze mai eficient produsul de razele UV.
O alegere "eco-friendly" a companiei este, de asemenea, reflectat cu privire la eliminarea tuturor capsule din PVC utilizate în cãptușeala de capace, acestea vor fi înlocuite cu garnituri exclusive pentru a continua sã sprijine, în mod durabil, integritatea ambalajului pentru consumator. Consumatorul va fi indrumat sa adopte "calea ecologicã" prin introducerea sticlei reciclate, utilizarea energiei din surse regenerabile, eliminarea capsulelor din PVC și utilizarea etichetelor din hârtie reciclabilã 100% - pentru a proteja mediul și darurile sale, cum ar fi uleiul de masline extra virgin.
Monini... i basta!