Halle Berry lansează o linie de lenjerie intimă
Actriţa va lansa anul viitor, în magazinele din Statele Unite ale Americii, o colecţie de lenjerie intimă, după ce s-a asociat cu lanţul de magazine Target şi cu designerii de la Scandale Paris.
Vedeta americană intenţionează să vândă colecţia de lenjerie intimă la nivel mondial, dar va începe prin promovarea creaţiilor în Statele Unite, relatează site-ul contactmusic.com, citat de Mediafax.
"M-am îndrăgostit de Scandale când am fost la Paris, pentru că acest brand îmi amintea de oraş în sine, frumos şi plin de inspiraţie. Sunt încântată că debutul în Statele Unite va avea loc cu ajutorul Target şi că voi lansa brandul la nivel global în 2015. Abia aştept să le ofer tot mai multor femei şansa de a se bucura de creaţii pe care femeile europene au ajuns să le iubească de mai mult opt decenii", a declarat Halle Berry.
Actriţa, în vârstă de 48 de ani, susţine că a devenit expertă în lenjerie intimă în ultimii ani.
"Mă uit mereu la bustul femeilor acum. Pot să mă uit la majoritatea şi să spun «tu ai măsura asta, tu o ai pe asta, tu ai nevoie de un sutien push-up. O să te ajutăm cum nici nu îţi imaginezi»", a spus Halle Berry, a cărei colecţie de lenjerie intimă, ce cuprinde zece modele, la preţuri accesibile, va fi pusă în vânzare în 2015.
"M-am îndrăgostit de Scandale când am fost la Paris, pentru că acest brand îmi amintea de oraş în sine, frumos şi plin de inspiraţie. Sunt încântată că debutul în Statele Unite va avea loc cu ajutorul Target şi că voi lansa brandul la nivel global în 2015. Abia aştept să le ofer tot mai multor femei şansa de a se bucura de creaţii pe care femeile europene au ajuns să le iubească de mai mult opt decenii", a declarat Halle Berry.
Actriţa, în vârstă de 48 de ani, susţine că a devenit expertă în lenjerie intimă în ultimii ani.
"Mă uit mereu la bustul femeilor acum. Pot să mă uit la majoritatea şi să spun «tu ai măsura asta, tu o ai pe asta, tu ai nevoie de un sutien push-up. O să te ajutăm cum nici nu îţi imaginezi»", a spus Halle Berry, a cărei colecţie de lenjerie intimă, ce cuprinde zece modele, la preţuri accesibile, va fi pusă în vânzare în 2015.