“Sunt încântat că foarte mulți români și-au depășit limitele, s-au înscris în concurs și le-au arătat tuturor pasiunile lor! Nu renuntați niciodată la pasiunile și la visele voastre, pentru că tocmai acestea ne fac viața frumoasă și fericită! Aceasta este filosofia brandului Krüger&Matz – ne dorim să inspirăm oamenii să facă ce își doresc cu adevărat și să trăiască așa cum vor!”, a declarat Michal Leszek, fondatorul Krüger&Matz.
Prima câștigătoare, Ana Maria Apostescu are 23 de ani, este din Câmpulung Muscel şi este pasionată de fotografie şi călătorii. Cu premiul cel mare, vrea să îşi cumpere un aparat foto performant, cu ajutorul căruia va putea imortaliza o mulțime de amintiri.
Cea de-a doua câștigătoare a campaniei “Trăiește-ți viața, urmează-ți pasiunea”, Sofia Dumitrescu, va atinge, la propriu, cele mai înalte culmi, cu ajutorul bursei Krüger&Matz: tânăra pasionată de escalada montană îşi doreşte să urce pe Mont Blanc, cel mai înalt vârf din Alpi.
Campania “Trăiește-ți viața, urmează-ți pasiunea” s-a desfășurat timp de patru luni, din septembrie 2015 până în ianuarie, anul acesta. Toți românii și-au putut înscrie pasiunile, prin intermediul fotografiilor sau videoclipurilor urcate pe site-ul campaniei,