Două tinere pasionate au câștigat premiile de câte 15.000 de lei, oferite de Krüger&Matz!
Campania “Trăiește-ți viața, urmează-ți pasiunea”, organizată de brandul polonez de IT&C, și-a desemnat câștigătorii
Ana Maria Apostescu și Sofia Dumitrescu sunt marile câștigătoare ale concursului național “Trăiește-ți viața, urmează-ți pasiunea”, organizat de Krüger&Matz, cu susținerea lui What’s UP și a Oanei Tache. Cele două norocoase vor primi câte o bursă de 15.000 de lei brut, cu ajutorul căreia își pot transforma pasiunile într-un mod de viață!
Ana Maria și Sofia au fost alese prin votul publicului, pe site-ul campaniei, www.pasiuneata.ro, și al juriului format din echipa Krüger&Matz, alături de Oana Tache și What’s UP, cele două vedete care au fost alături de Krüger&Matz încă din momentul lansării brandului de IT&C în România.
"Mă bucur enorm că am avut ocazia să cunosc toți finaliștii, în caravană, și le doresc câștigătorilor ca premiul de 15.000 de lei să îi aducă mai aproape de pasiunile lor. Pentru mine a fost o experiență extraordinară, foarte frumoasă și sper să mai existe inițiative de gen care să ne ajute să descoperim oameni minunați, care cred în visele lor și care pot fi un model pentru cei care până acum nu au avut curaj! Nu mai pierde timpul! E vremea să lupți pentru ceea ce-ți dorești! Trăiește-ti viața! Urmează-ți pasiunea! ”, a spus Oana Tache.
La fel ca și Oana, What’s UP a fost alături de participanți pe toată durata campaniei: “Concursul Krüger&Matz m-a convins că românii au cele mai tari pasiuni! Sunt sigur că vom mai auzi de Ana Maria și de Sofia, sunt extrem de pasionate și talentate, iar premiul câștigat le va ajuta să își pună în practică cele mai îndrăznețe visuri”, a spus What’s UP.
Pe toată durata concursului, s-a înregistrat un număr foarte mare de participanți din toate colțurile țării, cu pasiuni care mai de care mai diverse! Cele mai frecvente au fost muzica, fotografia, călătoriile și dansul, însă au fost înscrise și unele mai puțin întâlnite, precum jongleria, neurochirurgia sau masajul!
Ana Maria și Sofia au fost alese prin votul publicului, pe site-ul campaniei, www.pasiuneata.ro, și al juriului format din echipa Krüger&Matz, alături de Oana Tache și What’s UP, cele două vedete care au fost alături de Krüger&Matz încă din momentul lansării brandului de IT&C în România.
"Mă bucur enorm că am avut ocazia să cunosc toți finaliștii, în caravană, și le doresc câștigătorilor ca premiul de 15.000 de lei să îi aducă mai aproape de pasiunile lor. Pentru mine a fost o experiență extraordinară, foarte frumoasă și sper să mai existe inițiative de gen care să ne ajute să descoperim oameni minunați, care cred în visele lor și care pot fi un model pentru cei care până acum nu au avut curaj! Nu mai pierde timpul! E vremea să lupți pentru ceea ce-ți dorești! Trăiește-ti viața! Urmează-ți pasiunea! ”, a spus Oana Tache.
La fel ca și Oana, What’s UP a fost alături de participanți pe toată durata campaniei: “Concursul Krüger&Matz m-a convins că românii au cele mai tari pasiuni! Sunt sigur că vom mai auzi de Ana Maria și de Sofia, sunt extrem de pasionate și talentate, iar premiul câștigat le va ajuta să își pună în practică cele mai îndrăznețe visuri”, a spus What’s UP.
Pe toată durata concursului, s-a înregistrat un număr foarte mare de participanți din toate colțurile țării, cu pasiuni care mai de care mai diverse! Cele mai frecvente au fost muzica, fotografia, călătoriile și dansul, însă au fost înscrise și unele mai puțin întâlnite, precum jongleria, neurochirurgia sau masajul!