Andreea Marin e pregătită pentru a-şi transforma un hobby într-o afacere
Vedeta are de gând ca, pentru început, să comercializeze produsele on-line, urmând ca, în funcţie de succesul înregistrat, să ia şi alte hotărâri cu privire la creaţiile sale.
"În curând, genţile şi pantofii vor fi disponibili pe www.shop.andreeamarinoficial.ro. Nu am ajuns să iau decizii în ceea ce priveşte preţurile de comercializare a produselor. Ele sunt gata, aştept să le lansez, dar nu este nimic gândit ca o afacere, ci doar ca o plăcere. Am pornit de la o necesitate proprie, apoi ne-am jucat cu texturile, culorile, aşteptăm să vedem ce o să iasă", a mai spus vedeta.
Nu este prima oară când vedeta cochetează cu moda. În urmă cu aproximativ cinci ani, împreună cu Irina Schrotter, Andreea Marin a lansat brandul "Violet by Andreea Marin", o linie de îmbrăcăminte pentru bebeluşi, notează Click!. Ea a fost premiată la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva pentru inovaţia body-ului extensibil.
Vedeta are de gând ca, pentru început, să comercializeze produsele on-line, urmând ca, în funcţie de succesul înregistrat, să ia şi alte hotărâri cu privire la creaţiile sale.
"În curând, genţile şi pantofii vor fi disponibili pe www.shop.andreeamarinoficial.ro. Nu am ajuns să iau decizii în ceea ce priveşte preţurile de comercializare a produselor. Ele sunt gata, aştept să le lansez, dar nu este nimic gândit ca o afacere, ci doar ca o plăcere. Am pornit de la o necesitate proprie, apoi ne-am jucat cu texturile, culorile, aşteptăm să vedem ce o să iasă", a mai spus vedeta.
Nu este prima oară când vedeta cochetează cu moda. În urmă cu aproximativ cinci ani, împreună cu Irina Schrotter, Andreea Marin a lansat brandul "Violet by Andreea Marin", o linie de îmbrăcăminte pentru bebeluşi, notează Click!. Ea a fost premiată la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva pentru inovaţia body-ului extensibil.