Acum zece ani, Electrolux lansa un aspirator inovator care avea sa schimbe perceptia asupra curateniei. Cu un design extravagant, usor de manevrat, Ergorapido devine in scurt timp un produs vedeta al brand-ului. Acest aspirator stick, fara fir, dedicat curateniei instant, are un aspect modern si placut, incat poate fi tinut la vedere in locuinta, eliberand astfel spatiile de depozitare si fiind la indemana ori de cate ori situatia o cere.
Ergorapido ajunge sa fie apreciat in intreaga lume. In 2008 a castigat un premiu Red Dot Design, iar in 2009 a fost desemnat “Best performer” pentru categoria sa. Designerul polonez Łukasz Jemioł a creat pentru una dintre colectiile sale o editie speciala a aspiratorului Ergorapido: aspiratorul negru incrustat cu 3.730 de cristale Swarovski. De asemenea, in America Latina, produsul s-a lansat in cadrul celui mai mare eveniment de moda São Paulo Fashion Week (SPFW). Reactia publicului a fost atat de puternica incat ulterior designerul de moda Gloria Coelho a conceput jambiere ce includ caracteristici specifice aspiratorului Ergorapido.
Povestea Ergorapido in Romania
In Romania, produsul a fost foarte bine primit in randul consumatorilor. In plus, designul modern si culorile elegante ale aspiratoarelor din gama au fost o sursa de inspiratie in proiectarea unor campanii de succes, iar lumea modei a fost unul dintre mediile perfect alese pentru prezentarea produsului.
In 2009, la showroom-ul designer-ului de pantofi Mihaela Glavan, aspiratoarele Ergorapido au fost expuse si prezentate presei ca accesorii trendy pentru locuinta. In 2010, proiectul Ergorapido haute couture a fost realizat in colaborare cu trei dintre cei mai cunoscuti designeri romani. Mihai Albu, Lena Criveanu si Kristina Dragomir au primit cate un aspirator Ergorapido 2 in 1 de la Electrolux, pentru a-l personaliza conform propriei viziuni.
Lena Criveanu a reprezentat, prin intermediul produsului, o tanara adolescenta, mare iubitoare de rock, care transforma cotidianul intr-un divertisment. Kristina Dragomir scotea in evidenta designul seducator al aspiratorului. Acesta a fost asociat cu o pasare spectaculoasa: un paun. Mihai Albu a apelat la un concept organic, a folosit pielea de sarpe pentru a oferi o forma fluida si armonioasa echipamentului. La finalul campaniei, aspiratoarele au fost oferite in scop caritabil in cadrul Halloween Ball, organizat de Leslie Hawke si asociatia OvidiuRom.
Povestea Ergorapido nu se opreste aici. Acesta a fost alaturi de cuplurile proaspat casatorite, devenind cadoul de nunta ideal pentru o viata in doi perfecta. Tombole in oficiile de stare civila, activari in mall-uri si concursuri de design sunt doar cateva dintre actiunile pe care Electrolux Romania le-a desfasurat de-a lungul timpului, cu scopul de a le oferi tinerelor familii si pasionatilor de design posibilitatea sa castige aspiratoare Ergorapido.
In 2012, Electrolux lanseaza Ergorapido® 2in1 cu tehnologia BRUSHROLLCLEAN™. Cu noul produs, la apasarea pedalei din partea superioara a duzei, peria se curata in doar cateva secunde, scamele si firele de par fiind maruntite si aspirate in recipientul pentru praf. Pentru a face cunoscuta noua tehnologie a aspiratorului, Electrolux Romania a organizat un eveniment de presa intr-un coafor, locul perfect in care jurnalistii au putut descoperi eficienta produsului.
Gama aspiratoarelor Ergorapido continua sa se largeasca. In 2013, Electrolux a creat versiunea Lithium Plus pentru Ergorapido 2in1® BrushRollClean™ , care ofera o putere de aspirare cu 20% mai mare. In acest an, compania va marca 10 ani de la debutul Ergorapido pe piata prin lansarea unui nou model – Ergorapido Nova, libertate fara fir, mai multa putere, mai eficient si mai stilat.
Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic, dezvoltate in colaborare cu utilizatorii profesionisti si gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorului. Compania ofera solutii inovatoare, proiectate cu grija, atat pentru uzul casnic, cat si pentru cel profesional - produse precum frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, aspiratoare, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici. Sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire si Electrolux Grand Cuisine, Grupul vinde in fiecare an mai mult de 50 de milioane de produse clientilor din pese 150 de piete. In 2013 Electrolux a inregistrat vanzari de circa 12.6 miliarde de euro, avand 61.000 de angajati.
Pentru informatii suplimentare despre Grupul Electrolux, accesati http://group.electrolux.com.