4
PRIMARK își continuă expansiunea internațională și confirmă deschiderea primului magazin în România
Un nou magazin emblematic se va deschide în București spre sfârșitul acestui an și va marca intrarea grupului Primark pe cea de-a 15-a piață
Primark, retailerul internațional, și-a anunțat astăzi planurile de lansare în România prin deschiderea primului magazin în București, localizat în centrul comercial ParkLake, spre sfârșitul acestui an. În acest fel, retailerul marchează încă un reper important în continua sa extindere în Europa și SUA.Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piață central și est europeană, după inaugurarea cu succes a magazinelor sale din Slovenia, Polonia și Republica Cehă din ultimii ani, unde formula unică a brandului de modă, articole pentru casă și produse de frumusețe la prețuri convenabile s-a dovedit extrem de populară.
Primark, un retailer irlandez, a fost înființat în Dublin, Irlanda acum mai bine de 50 de ani și deține în prezent peste 400 de magazine pe 14 de piețe, oferind clienților produse de primă necesitate și articole de modă atractive la binecunoscutele prețuri convenabile Primark. Oferta include și o selecție amplă de parteneriate cu licențe precum NBA și Disney, dar și gama tot mai mare de produse Primark realizate din materiale durabile sub marca proprie Primark Cares.
Paul Marchant, CEO Primark, a declarat:
Cristina Santos, Director General pentru Administrarea Proprietăților în cadrul Sonae Sierra a adăugat:
Extinderea în România este o dovadă a investițiilor și implicării constante pe piața ECE, cu planuri deja demarate pentru inaugurarea unui al doilea magazin în această țară. În plus, retailerul s-a angajat să deschidă alte patru magazine în Polonia, dintre care două noi magazine în Lodz și Wroclaw. Intenționează să intre și în Slovacia la începutul anului viitor cu un magazin în Bratislava – țara ar deveni astfel piața cu numărul 16 pentru Primark, după România.
Inaugurarea cu succes a 15 magazine în ultimul an financiar a dus la creșterea portofoliului de magazine din ECE în cadrul procesului de extindere continuă a grupului Primark. Anul trecut, Primark și-a dezvăluit planurile de a accelera ritmul extinderii pe piața din SUA, bazându-se pe venituri comerciale solide și pe o vizibilitate tot mai mare a mărcii cu scopul de a ajunge la aproximativ 60 de magazine în următorii cinci ani. Primark își propune să se extindă și în Franța, Italia și Peninsula Iberică astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în această perioadă de cinci ani.