Perwoll lansează o ediție limitată cu un nou design și parfum, în ton cu ultimele trenduri în modă
Începând cu această lună, Perwoll, detergentul lichid pentru culori intense, ca noi, lansează pe piață o ediție limitată, cu un nou parfum și design de ambalaj unic, care reflectă ultimele tendințe în modă pentru sezonul toamnă/iarnă 2014-2015.
Inspirat de trend-urile prezentate de marile case de designeri pentru acest sezon, Perwoll își schimbă astfel designul și parfumul variantelor Perwoll Black și Perwoll Color, într-o nouă ediție specială care preia ca element în focus paietele aurii.Paietele aurii au fost elementul pe care au mizat diferite colecții prezentate la New York Fashion Week (Victoria Beckham, J. Crew etc) pentru sezonul toamnă/iarnă 2014-2015. De asemenea, marile case de designeri propun pentru acest sezon ținute accesorizate cu aplicații strălucitoare, inserții luminoase, încrustații cu pietre translucide și accente metalice care redau expresivitatea oricărei piese vestimentare și îi creează o poveste unică (colecția Dolce & Gabbana ). Inserțiile aurii care marchează popularul trend gold rush apare și în colecțiile prezentate de Saint Laurent, Prada, Chloé și Moschino pentru toamnă/iarnă 2014-2015.
Este al 3-lea an consecutiv în care Perwoll introduce pe piață o variantă în ediție limitată, adaptându-și produsul în ton cu tendințele în moda din acel an. Astfel, în 2013 Perwoll a adoptat designul animal print, iar în 2012, pentru că trendul țintelor devenise un accesoriu popular în modă, a fost îmbrăcat în ediția limitată din acel an a detergentului lichid, Perwoll.
Ediția limitată Perwoll cu paiete și parfum nou este disponibilă deja în magazine, în variantele :
- Perwoll Black Limited Edition, detergent lichid pentru negru intens, ca nou, și haine închise la culoare - 1 litru - 16.88 RON 3L – 42.89 RON
- Perwoll Color Limited Edition, detergent lichid pentru culori intense, ca noi - 1 litru - 16.88 RON 3L – 42.89 RON
Perwoll este un detergent lichid special, care datorită formulei spală hainele în mod delicat, înlătură murdăria de zi cu zi și redă intensitatea culorilor, păstrând hainele ca noi pentru mai mult timp.
Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care si Adhesive Technologies. Companie fondata in 1876, Henkel detine in prezent pozitii de lider global atat pe pietele de bunuri de larg consum, cat si pe cele industriale, printre cele mai importante marci numarandu-se Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are cca 47,000 de angajati la nivel global si a inregistrat in anul fiscal 2013 vanzari de 16,4 miliarde euro si un profit operational ajustat de 2,5 miliarde euro. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.