Lansare în stil Excentric Safari, realizată de GolinHarris pentru Vicomte A.
Modă / 27.03.2014

Eleganță, culoare și aventură - elementele definitorii ale petrecerii care a marcat lansarea oficială pe piața din România a Vicomte A., cel mai recent brand de fashion din portofoliul GolinHarris.

Cu această ocazie,  marca franceză de origine aristocrată, inițiată în 2005 de vicontele Arthur de Soultrait, a prezentat Excentric Safari, colecția primăvară-vară inspirată din aventurile exploratorilor moderni ai spațiilor urbane.

Ținutele din cadrul acestei colecții reflectă crezul artistic al fondatorului și oferă publicului posibilitatea de a fi elegant într-un mod creativ. Sute de participanți - personalități ale vieții publice, reprezentanți ai mass-media și oameni de afaceri au fost prezenți la evenimentul de lansare, iar celebrități precum Connect-R, Iulia Vântur, Adi Nartea sau Andreea și Cabral Ibacka au fost ambasadorii brandului, prezentând publicului ținutele din noua colecție Vicomte A.



„Vicomte A. spune povestea exploratorului modern, a persoanelor șic și trendy, mereu în căutare de noi aventuri. Ne-am dorit să transmitem mai departe acest mesaj, iar conceptul propus de GolinHarris a fost în temă cu noua noastră colecție, astfel încât am fost cuceriți de la bun început”, a declarat AnaMaria Luiza Hudea, General Manager, Vicomte A.



Evenimentul conceput de echipa GolinHarris i-a introdus pe participanți în atmosfera safari prin decorațiunile și accesoriile de inspirație africană amenajate la fața locului, în timp ce momentele susținute de trupa de flair bartending BarSessio și de formația de street dance OneBeat au reprezentat partea urbană a conceptului.


„Prin intermediul evenimentului de lansare al Vicomte A. ne-am propus să punem în valoare spiritul inconfundabil al brandului și să transpunem invitații în universul stilistic al eleganței nonconformiste. Noua colecție a reprezentat sursa de inspirație pentru conceptul Urban Safari, pe care l-am declinat până la cele mai mici detalii, oferind astfel invitaților o experiență completă Vicomte A. Ne bucurăm că împărtășim aceeași viziune creativă și îndrăzneață cu reprezentanții brandului, acea complicitate dintre client și agenție care reprezintă cheia pentru o relație de succes, începută acum cu un eveniment original”
, a declarat Ana Trif, Senior Manager Consumer Division, GolinHarris.


 
GolinHarris Bucureşti este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

Portofoliul de clienţi GolinHarris București include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploieşti, Bancpost, BASF, Caroli Foods, Centrofarm, Colgate-Palmolive (România), Crucea Roşie Română, Electrolux, Focus Copii Dispăruţi, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanța București, PeliFilip, PepsiCo, QuickMobile, Schneider Electric România, Salesianer Miettex, SofMedica, Titan, tocmai.ro, Transavia, URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).



GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works şi Medic One şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Vicomte A. este un brand cu o istorie bogată, în ciuda faptului că a apărut pe piaţa abia în anul 2005, la iniţiativa vicontelui Arthur de Soultrait. Crezul pe baza căruia Arthur a construit brandul Vicomte A. este acela că le oferă clienților săi oportunitatea de a fi eleganți într-un mod creativ. Inspirația și-a găsit-o în cadrul familiei, care era pasionată de sporturile ecvestre. Vestele jocheilor devin astfel șevaletul tânărului artist antreprenor, care adaugă culoare, elemente originale și creează stilul Vicomte A.
Vicomte A. se adresează bărbaţilor, femeilor şi copiilor, propunând ţinute ce acoperă întreaga garderobă: fuste, cravate, jachete, pulovere, tricouri polo, pantaloni. Din 2012, brandul şi-a extins gama de produse, introducând ochelari, ceasuri, pantofi şi colecţia pentru copii.

În București, magazinul Vicomte A. se găsește în mall Promenada (Calea Floreasca, nr. 246B) şi este deschis de luni până vineri, în intervalul 10:00-22:00, iar shoppingul din magazine poate fi completat cu cel online pe www.vicomte-a.eu.

Vezi galeria foto
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro