În ediția din 2014 a campaniei Lidl „Verde la educație pentru circulație” au luat parte mai mult de 23.000 de copii, care au învățat că rolul de pieton trebuie tratat cu seriozitate și au studiat cu atenție materialele informative primite.
„Cea de-a treia ediție a campaniei a fost un nou succes, iar participarea în număr mare a copiilor și părinților ne-a bucurat și ne-a impresionat în egală măsură. Scăderea numărului accidentelor rutiere în care sunt implicați copii este un indicator extrem de important, ce dovedește că acest proiect are rezultate reale și un impact pozitiv pe termen lung. Ca și în anii trecuți, ne dorim ca micii participanți să respecte cele învățate în cadrul lecției de educație rutieră și să le aplice de fiecare dată când se află pe stradă. Totodată, sperăm ca și părinții să conștientizeze în continuare că trebuie să susțină și acasă acest demers educativ și să le explice copiiilor cum trebuie să se comporte ca pietoni, pentru a fi în siguranță,” declară Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.
„Cea de-a treia ediție a campaniei a fost un nou succes, iar participarea în număr mare a copiilor și părinților ne-a bucurat și ne-a impresionat în egală măsură. Scăderea numărului accidentelor rutiere în care sunt implicați copii este un indicator extrem de important, ce dovedește că acest proiect are rezultate reale și un impact pozitiv pe termen lung. Ca și în anii trecuți, ne dorim ca micii participanți să respecte cele învățate în cadrul lecției de educație rutieră și să le aplice de fiecare dată când se află pe stradă. Totodată, sperăm ca și părinții să conștientizeze în continuare că trebuie să susțină și acasă acest demers educativ și să le explice copiiilor cum trebuie să se comporte ca pietoni, pentru a fi în siguranță,” declară Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.