Campania antifumat continua pana la sfarsitul lunii
Un studiu ad-hoc desfasurat de GMP asupra unui grup de fumatori arata ca acestia au tendinta de a ignora chiar si avertismentele de pe pachetele de tigari, care au devenit mai degraba o forma de entertainment: "hai sa vedem daca e vreunul nou".
Strategia campaniei a pornit de la faptul ca fumatorii sunt bombardati in mod constant cu mesaje antifumat in loc sa li se ofere solutii pentru a se lasa. Toti fumatorii sunt constienti de riscurile pe care le implica fumatul, iar campaniile care nu fac decat sa avertizeze asupra riscurilor si sa ilustreze in tonuri sumbre fumatul, nu reusesc sa treaca de filtrul lor. Mai mult decat atat, cei care incearca sa se lase de fumat descopera ca vointa nu este intotdeauna de ajuns si ca mai toti cei care predicau lasatul de fumat nu le ofera si solutii pentru asta.In acest context campania nici nu acuza, nici nu arata cu degetul, oferind in schimb posibile solutii eficiente pentru cei care doresc sa se lase de fumat, solutii ce pot fi aflate in urma unei simple vizite la medic sau pe www.potsamalas.ro
Campania de comunicare a fost realizata de GMP pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat. Ea ruleaza din decembrie 2007 si se va termina luna aceasta.