Tommy Hilfiger prezinta experienta magazinului virtual
Modă · Stiri / 26.10.2015

Aflate în magazinele selecţionate din întreaga lume, experientele virtuale 3D-360 de grade sunt puse la dispoziţia clienţilor pentru vizionarea show-ului Fall 2015 ‘Hilfiger Collection’, iar aceștia pot să-și achiziționeze imediat piesele preferate.

Tommy Hilfiger, deţinut de PVH Corp., este încântat să anunţe că Tommy Hilfiger va prezenta în premieră experienţa virtuală de shopping în magazinele selecţionate şi la partenerii din întreaga lume, unde consumatorii vor fi invitaţi să vizioneze show-ul Fall 2015 Hilfiger Collection în realitatea virtuală tridimensională de 360 de grade. Această tehnologie a fost lansată pe 20 octombrie 2015 în magazinul Tommy Hilfiger din 5th Avenue New York City, urmat şi de locaţiile din Londra, Paris, Milano, Amsterdam, Dusseldorf, Florenta, Zurich şi Moscova.



Utilizând device-ul Samsung GearVR, cumpărătorii vor avea parte de o experinţă virtuală realistă ce creează impresia ca ei ar sta chiar în acel moment în primul rând al show-ului din Manhattan’s Park Avenue Armory din 16 februarie 2015. Experienta VR oferă utilizatorilor o bună vizionare a showu-lui şi imagini din backstage, ce sunt în general inaccesibile publicului care nu are acces la organizarea show-ului. Instalaţia virtuală este prezentă în magazin într-o zonă special amenajată ce reflectă tema fotbalului american prezentă în cadrul show-ului Fall 2015, alături de Hilfiger Collection, ale cărei piese pot fi imediat achiziţionate de către clienţi.

Prin intermediul realităţii virtuale avem acum posibilitatea de a aduce fashion show-ul în aria de retail”, a spus Tommy Hilfiger. “ De la muzică, până la momentele exclusive de backstage, clienţii nostri vor putea vedea hainele “în mişcare” şi colecţia originală - aceasta este o evoluţie interesantă a tradiţionalei experienţe de shopping.”

Viziunea noastră este de a depăşi aşteptările clienţilor, de a-i inspira, de a le oferi experienţe de retail pe care nu le credeau posibile”

a spus Daniel Grieder, CEO al Tommy Hilfiger. “Prin această tehnologie virtuală putem să invităm cumpărătorii să vizioneze show-ul Hilfiger Collection de pe un scaun in primul rând. Folosim realitatea virtuală pentru a deschide o poartă unică în lumea fashion, conectând în mod direct consumatorii din magazine cu unul din cele mai importante evenimente ale brandului ce are loc în fiecare sezon.”

Introducerea în realitatea virtuală din magazine reflectă misiunea Tommy Hilfiger de a dezvolta experienţa de shopping prin inovaţia digitală; integrarea tehnologiei în spaţiul de retail evoluează de la scenografiile tradiționale şi creşte oportunităţile pentru angajamentul social. Conceptul a fost creat în colaborare cu WeMakeVR, dezvoltatorii experienţelor virtuale 3D 360. Show-ul a fost filmat cu camera WeMakeVR-Falcon.

Camerele noastre special concepute combinate cu viziunea creativă a lui Tommy Hilfiger în colecţia Fall 2015 au avut ca rezultat experienţa ce merge dincolo de oaspeţii VIP,” a spus Avinash Changa, fondator şi CEO WeMakeVR. “Utilizatorii au posibilitatea să privească în backstage, stând aproape de modele chiar înainte ca acestea să intre pe podium, şi simt toată emoţia de a fi în culise după show.

Experienţa virtuală Hilfiger Collection va fi disponibilă în magazinele din Londra (Brompton Road şi Regent Street); Amsterdam (P.C. Hooftstraat); Dusseldorf (Schadowstrasse); Milano (Piazza Guglielmo Oberdan); Florenta (Piazza degli Antinori); Zurich (Bahnhofstrasse); Paris (Boulevard des Capucines şi Champs-Elysees); şi Moscova (Kuznetsky Most). Conceptul va fi lansat deasemenea și în cadrul evenimentelor de vânzare la iconicul department store londonez Selfridges.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro