Tommy Hilfiger lansează “TWITTER HALO” în show-ul spring 2016
Modă · Stiri / 11.09.2015

Tommy Hilfiger va prezenta în show-ul “Hilfiger Collection” Spring 2016 “Twitter Halo”, o tehnologie inovativa video de 360 de grade

Tommy Hilfiger anunta lansarea “Twitter Halo”, Twitter Inc.,  în cadrul fashion show-ului  Spring 2016,  ce va avea loc la Pier 36, în ziua de luni, 14 septembrie la 11 a.m. “Twitter Halo” este un device multi-cameră care capturează videoclipuri de 360 de grade ce pot fi difuzate în timp real pe Twitter.

Suntem tot mai încântaţi de ultimele inovaţii şi tehnologii ce au transformat experienţa show-ului pentru noi şi audienţă”, spune Tommy Hilfiger. “Pentru show-ul nostru Spring 2016 si pentru premiera look-urilor colecţiei, vom folosi “Twitter Halo
”, acesta aparand pentru prima dată chiar în cadrul acestui fashion show.”

Lunga colaborare dintre Tommy Hilfiger şi Twitter a început în 2013 şi continuă să fie puternică”, spune Ashley Vinson, Director de Strategie şi Brand la Twitter. “Lumea modei şi Twitter merg mână în mână, iar Tommy Hilfiger este un brand în permanenţă pe val atunci când vine vorba despre implementarea diferitelor tipuri de utilizări creative ale Twitter.

Colaborările trecute dintre Tommy Hilfiger şi Twitter au inclus “Twitter Mirror” şi show-ul Hilfiger Collection din toamna lui 2015 – ce au generat postările Ritei Ora şi a ale lui Gigi Hadid – şi deja popularul “Vine 360 Booth”, ce a fost prezent în culisele show-ului Spring 2015 şi a generat multe vizualizări în cadrul postărilor lui Kendall Jenner, Georgia May Jagger şi Alexa Chung, printre alţii.


“În ultimii doi ani am colaborat cu succes cu Twitter la un număr de proiecte ce au inspirat şi încântat consumatorii nostri”, spune Avery Baker, Director de Brand şi Marketing pentru Tommy Hilfiger.
“Colaborarea cu Twitter din acest sezon se bazează pe spiritul nostru comun de pionierat de a prezenta Twitter Halo în timpul NYFW.  Aşa cum peisajul de retail se schimbă şi asteptările consumatorilor evoluează, noi ne concentrăm să fim capabili de a prezenta show-ul nostru şi noile colecţii prin intermediul celor mai inovative, originale şi încântătoare canale media, şi vrem să continuăm astfel să dezvoltăm relaţia dintre lumea modei şi tehnologie.”


Mai multe detalii legate de versiunea completă a programului digital al show-ului Tommy Hilfiger vor fi anunţate în cadrul NY Fashion Week Spring 2016.


Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro