Compania germană nu a dezvăluit detaliile financiare ale contractului încheiat cu Rihanna Grupul Nike a invitat 27 dintre cele mai renumite atlete din lume la un eveniment spectaculos organizat la New York, în luna octombrie, cu ocazia prezentării celei mai recente colecţii feminine. La rândul său, brandul Under Armour a semnat în luna septembrie un contract de promovare cu fotomodelul Gisele Bundchen, notează Mediafax.
Compania Adidas, ale cărei articole vestimentare feminine sunt considerate mult mai elegante decât cele lansate de Nike, graţie brandurilor sale streetwear Originals şi NEO, realizează deja 30% din cifra sa de afaceri din comercializarea produselor pentru femei, promovate de celebrităţi precum Rita Ora, Stella McCartney şi Selena Gomez.
Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", din 2010, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) şi "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu şapte premii Grammy.
Foto: AFP/Mediafax
Compania Adidas, ale cărei articole vestimentare feminine sunt considerate mult mai elegante decât cele lansate de Nike, graţie brandurilor sale streetwear Originals şi NEO, realizează deja 30% din cifra sa de afaceri din comercializarea produselor pentru femei, promovate de celebrităţi precum Rita Ora, Stella McCartney şi Selena Gomez.
Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", din 2010, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) şi "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu şapte premii Grammy.
Foto: AFP/Mediafax