Brandurile Ariel și Lenor sunt într-un amplu proces de redefinire a conceptului de îngrijire a hainelor, miza fiind aceea de a păstra ca noi pentru mai mult timp țesăturile care definesc stilul, confortul și performanța trendului sport-casual care e din ce în ce mai prezent la nivel global.
EXPLORAREA STILULUI SPORT-CASUAL ÎMPREUNĂ CU RENUMITUL DESIGNER VESTIMENTAR GILES DEACON
Trendul sport-casual pare să se mențină atât în 2016, cât și în anii care urmează și, potrivit experților, este pe cale să fie consacrat drept unul dintre segmentele vestimentare cu ritmul cel mai rapid de creștere până în 2020. În realitate, pentru mulți dintre noi acest stil este mai mult decât o tendință, reprezentând o schimbare culturală și de stil de viață și, uneori, chiar dedicarea în ceea ce privește un stil de viață mai sănătos.
Ariel și Lenor, alături de renumitul designer și Global Fashion Consultant al P&G Fabric Care, Giles Deacon, explorează stilul sport-casual și țesăturile asociate cu acesta într-o colecție capsulă limitată care se spală la mașină, dezvăluită în exclusivitate în cadrul evenimentului P&G Future Fabrics de la Barcelona, din 2 decembrie 2015.
Giles a comentat: “Sunt inspirat de femeile care își poartă hainele cu încredere, care debordează de siguranță în sine și care au găsit un echilibru în stilul lor. În acest sens, mi-am dorit să creez modele care să preia acest sentiment și să-l îmbine cu o atitudine atletică și energică. Această colecție este despre unicitate și originalitate, despre femeile care se simt confortabil în propria piele și în hainele lor, care nu își impun limite și sunt pregătite mereu să performeze la potențial maxim
TRĂSĂTURI CARE DEFINESC STILUL SPORT-CASUAL ȘI PROVOCĂRILE PRIVIND ÎNGRIJIREA HAINELOR ASOCIATE ACESTUIA
Fuzionând eleganța cu confortul și funcționalitatea hainelor sport, stilul sport-casual stabilește noi standarde la nivelul modei prêt-à-porter, rezultând în haine care celebrează ce e mai bun din cele două lumi: potrivite pe corp dar nu strâmte, elastice și confortabile, versatile și care pot fi spălate la mașină, elegante și naturale.
Un sondaj global recent comandat de P&G Fabric Care*, pentru Ariel și Lenor, a explorat popularitatea trendului sport-casual, dezvăluind că:
- Aproape trei din patru consumatori (71%) consideră că hainele inspirate dintr-un stil de viață activ fac parte din ținutele lor „normale” de zi cu zi
- Mai mult de un consumator din patru (27%) declară că articolul vestimentar preferat pentru o ținută de zi cu zi sunt colanții
- Majoritatea respondenților poartă ținute sport când fac diverse comisioane (56%), când călătoresc (47%), când merg la cumpărături (41%) și o mică parte chiar când ies în oraș la cină (16%)
Acest nou stil generează o provocare când vine vorba de îngrijirea hainelor. Astăzi, 60% din încărcătura de rufe conține alte țesături decât bumbac. Hainele sport-casual includ țesături tricotate, poliester, Lycra™, tipuri noi de lână și multe altele, ceea ce înseamnă că încărcăturile de rufe sunt acum mai diverse ca oricând. Oamenii se confruntă în prezent cu peste 900 de combinații de spălare, ținând cont de diversitatea fibrelor, alcătuirea țesăturii, greutatea încărcăturii, gradul de murdărire și calitatea apei.
HAINELE SI EMOȚIILE PE CARE LE GENEREAZĂ ELE INSPIRĂ INOVAȚIILE ARIEL ȘI LENOR
Înțelegerea relației dintre o persoană și hainele pe care le îmbracă este cheia pentru redefinirea modului de îngrijire a hainelor. Ariel și Lenor au inițiat o serie de studii cu ajutorul expertului în psihologie cognitivă Dr. Lawrence Rosenblum, din cadrul Universității California Riverside, pentru a cerceta mai în profunzime fenomenul de „cogniție a hainelor”. Acest termen descrie efectele subconștiente generate de hainele noastre asupra modului în care ne percepem pe noi înșine, modul în care gândim, stările și comportamentul nostru.
Studiile arată că oamenii obțin performanțe mai bune atunci când poartă haine care sunt asociate cu aspectele importante ale sarcinii pe care o îndeplinesc. În plus, experimentele inițiale sugerează faptul că performanța cognitivă este îmbunătățită atunci când purtăm haine curate. Un procent covârșitor de 70% dintre oameni declară că purtarea unor haine curate, inspirate dintr-un stil de viață activ îi poate face să se simtă mai energici, iar 62% spun că le sporește încrederea în sine*, demonstrând adevărata importanță a unei îngrijiri corespunzătoare a hainelor.
Dr. Lawrence Rosenblum, expert în psihologia cognitivă, Universitatea din California Riverside comentează: “Cu siguranță există consecințe la nivel cognitiv când îmbrăcăm haine formale comparativ cu hainele casual. Modul în care ne îmbrăcăm schimbă modul în care ne percepem pe noi înșine, precum și modul în care funcționează creierul nostru și în care acesta formează concepte – implicit, tipurile de decizii pe care le luăm ca urmare a acestor procese. Hainele noastre ne afectează la un nivel cu totul diferit care există fără că alte persoane să ne spună cum arătăm și cum ne simțim.”
Confortul, stilul și performanța au devenit trăsăturile omniprezente asociate cu stilul vestimentar sport-casual, iar menținerea unui aspect „ca nou” se află în centrul eforturilor de cercetare și dezvoltare ale tuturor produselor de îngrijire a hainelor Ariel și Lenor.
TEHNOLOGIA AVANSATĂ DE CURĂȚARE OFERITĂ DE ARIEL CONTRIBUIE LA MENȚINEREA ASPECTULUI DE NOU AL ȚESĂTURILOR CARE DEFINESC STILUL SPORT-CASUAL
Ariel 3in1 PODS asigură o curățare în profunzime, pentru o îngrijire impecabilă a celor mai noi amestecuri de fibre naturale și sintetice utilizate la confecționarea hainelor sport-casual, printr-un proces de Purificare a fibrelor Ariel și de Conservare a fibrelor Ariel. Acest Complex de Curățare în Profunzime avansat permite spălarea la temperaturi reduse, contribuind la protejarea culorilor și a fibrelor din țesături, în special a celor precum elastanul care este frecvent întâlnit în hainele de tip sport-casual și care este predispus la deteriorare.
Datorită combinației brevetate de tehnologii avansate de curățare, Ariel înlătură impuritățile vizibile și invizibile ce pătrund adânc în țesături, împiedicându-le în același timp să se depoziteze înapoi pe fibre pentru a opri acumularea acestora, întrucât pot cauza deteriorarea și învechirea prematură a hainelor (un proces pe care experții P&G în îngrijirea hainelor îl numesc „voalul gri”).
De asemenea, Ariel protejează senzația de confort a hainelor sport-casual prin tehnologiile FibreSCIENCE specializate în optimizarea condițiilor de spălare, pentru a ajuta la protejarea integrității fibrelor și menținerea acelui aspect „ca nou”.
LENOR – PROTEJAREA FIBRELOR ȘI PROSPEȚIME DE LUNGĂ DURATĂ PENTRU A MENȚINE STILUL ȘI CONFORTUL HAINELOR SPORT-CASUAL LA CEL MAI ÎNALT NIVEL
Formula Lenor ajută la conservarea texturii și structurii articolelor sport-casual și oferă o experiență olfactivă reconfortantă.
Inspirat de legătura dintre emoțiile oamenilor și parfum, Lenor intensifică stările consumatorilor date de articolele vestimentare și cu ajutorul tehnologiei senzoriale sofisticate și a uleiurilor de parfum care oferă o experiență de prospețime irezistibilă și un miros de lungă durată în cursul zilei. Fiecare parfum delicat Lenor este realizat din peste 60 de componente senzoriale care livrează profiluri de parfum bogate și complexe.
Mai mult, Lenor pătrunde adânc în straturile țesăturilor pentru a trata fibrele și a reduce fricțiunea dintre țesături. Datorită procesului Lenor de Protecție a Fibrelor, diferența este vizibilă după doar 5 până la 10 spălări, fără scame și fire destrămate și contribuind la protejarea elasticității și a aspectului „ca nou” al hainelor dvs. sport-casual. Fiecare picătură de Lenor conține miliarde de agenți de catifelare care contribuie la reducerea fricțiunii dintre fibre în timpul spălării, precum și în timpul purtării zilnice a hainelor, diminuând șansele de formare a scamelor și firelor destrămate care pot duce la degradarea și învechirea prematură a hainelor.
Într-o singură sticlă de Lenor există particule de catifelare suficiente pentru a acoperi 37.000 m2 – suficient pentru a umple suprafața pe care se află Sagrada Familia** din Barcelona, de aproximativ trei ori***. Păstrați-vă hainele sport ca noi pentru mai mult timp, cu Ariel și Lenor.
*Rezultatele unui sondaj online care a cuprins 1.017 adulți cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani din întreaga lume din cinci piețe cheie: Marea Britanie, SUA, Africa de Sud, India și Egipt. Sondajul a fost realizat pentru întreaga gamă de produse P&G pentru îngrijirea hainelor, inclusiv Ariel, Lenor, Downy și Tide.
** Dimensiunea suprafeței Sagrada Familia este de aproximativ 12,800 metri pătrați.
*** 2.89 de ori