Naomi, la 19 ani: Cum a pus Anna Wintour primul model de culoare pe coperta Vogue
Cel mai influent editor de modă îşi aminteşte ce şoc a produs decizia ei de a realiza un număr îndrăzneţ în septembrie 1989.
Anna îşi aminteşte ziua aceea de parcă ar fi fost ieri; se întâmpla în '89, când multe lucruri erau cu totul altfel decât acum. Conducerea grupului Condé Nast a fost şocată când ea a anunţat că va pune o femeie de culoare pe coperta primei ediţii pe care ea avea să o coordoneze. Era chiar numărul din ssptembrie. Alegerea ei a fost atunci Naomi Campbell, care avea 19 ani la acea vreme.
Şefa revistei Vogue, în vârstă de 65 de ani, a decis ca numărul din septembrie, al 27-lea din această lună coordonat de ea, să o aibă pe copertă pe Beyoncé. Făcând o legătură simbolică între trecut şi prezent, Anna Wintour observă cât de mult s-a schimbat percepţia publicului asupra frumuseţii şi puterii feminine.
Beyoncé, care a acordat şi un interviu pentru această ediţie, a pozat pentru cunoscutul fotograf Mario Testino într-o rochie Marc Jacobs de 12.000 de dolari şi cu o haină de 4.800 de dolari semnată de acelaşi designer, scrie cotidianul britanic Daily Mail.
"Cred că Beyoncé reprezintă orice femeie. E o superfemeie, e o extraordinară femeie de afaceri, este o forţă în modă. Ea înţelege perfect modul în care să comunice cu milioane şi milioane de fani", a spus Anna Wintour într-un material video înregistrat care durează 21 de minute.
Dar dacă astăzi nimeni nu ar vedea vreo problemă la o copertă cu una dintre cele mai mari staruri din lume, mai ales după ce una dintre ediţiile precendente ale Vogue cu Beyoncé pe copertă s-a vândut în 350.000 de exemplare, lucrurile nu au stat aşa mereu.
Şefa revistei Vogue, în vârstă de 65 de ani, a decis ca numărul din septembrie, al 27-lea din această lună coordonat de ea, să o aibă pe copertă pe Beyoncé. Făcând o legătură simbolică între trecut şi prezent, Anna Wintour observă cât de mult s-a schimbat percepţia publicului asupra frumuseţii şi puterii feminine.
Beyoncé, care a acordat şi un interviu pentru această ediţie, a pozat pentru cunoscutul fotograf Mario Testino într-o rochie Marc Jacobs de 12.000 de dolari şi cu o haină de 4.800 de dolari semnată de acelaşi designer, scrie cotidianul britanic Daily Mail.
"Cred că Beyoncé reprezintă orice femeie. E o superfemeie, e o extraordinară femeie de afaceri, este o forţă în modă. Ea înţelege perfect modul în care să comunice cu milioane şi milioane de fani", a spus Anna Wintour într-un material video înregistrat care durează 21 de minute.
Dar dacă astăzi nimeni nu ar vedea vreo problemă la o copertă cu una dintre cele mai mari staruri din lume, mai ales după ce una dintre ediţiile precendente ale Vogue cu Beyoncé pe copertă s-a vândut în 350.000 de exemplare, lucrurile nu au stat aşa mereu.