Brandul de lux francez nu va mai putea să le interzică altor producători să folosească motive cu pătrăţele maro-bej şi negre-gri pe produsele lor
Decizia instanţei europene reprezintă o lovitură grea pentru compania franceză de lux, care încearcă să îşi protejeze mărcile înregistrate şi să elimine de pe piaţă produsele contrafăcute, notează publicaţia menţionată de Mediafax. Louis Vuitton nu va mai putea de acum înainte să se opună ca alţi producători de marochinărie să folosească motive cu pătrăţele maro-bej şi negre-gri pe produsele lor.
În schimb, celebra monogramă LV, compusă din literele "L" şi "V" parţial suprapuse, emblemă a celebrei case franceze, a rămas protejată prin lege.
Viitorul va spune dacă pierderea brevetelor asupra modelelor cu pătrăţele va afecta sau nu valoarea mărcii Louis Vuitton, una dintre cele mai scumpe din lume, estimată la 22,5 miliarde de dolari de compania Interbrand.
Foto: Hepta
Decizia instanţei europene reprezintă o lovitură grea pentru compania franceză de lux, care încearcă să îşi protejeze mărcile înregistrate şi să elimine de pe piaţă produsele contrafăcute, notează publicaţia menţionată de Mediafax. Louis Vuitton nu va mai putea de acum înainte să se opună ca alţi producători de marochinărie să folosească motive cu pătrăţele maro-bej şi negre-gri pe produsele lor.
În schimb, celebra monogramă LV, compusă din literele "L" şi "V" parţial suprapuse, emblemă a celebrei case franceze, a rămas protejată prin lege.
Viitorul va spune dacă pierderea brevetelor asupra modelelor cu pătrăţele va afecta sau nu valoarea mărcii Louis Vuitton, una dintre cele mai scumpe din lume, estimată la 22,5 miliarde de dolari de compania Interbrand.
Foto: Hepta