Julia Roberts, noua imagine a casei Givenchy
Riccardo Tisci a ales-o ca protagonistă pentru noua campanie a casei Givenchy cu scopul de a reprezenta atemporalitatea casei de modă franceze.
Designerul, cunoscut pentru a fi revoluționat firma Givenchy, datorită unor muze precum Madonna sau Kim Kardashian, are încredere că cea supranumită "logodnică a Americii" va atrage un public mai matur, informează ziarul El Pais, citat de Agerpres.
Imaginile campaniei prezintă o Julia Roberts, 47 de ani, mai matură, cu un look mai masculin decât de obicei. "Bun venit în grup", scrie Tisci pe Instagram. "Am decis să o prezint mai intelectual, mai serioasă, mai pură (...) Este un mod diferit, mai proaspăt și nou de a o vedea pe Julia, mai cool și urban, cred", a declarat Tisci publicației de specialitate WWD.
Imaginile campaniei prezintă o Julia Roberts, 47 de ani, mai matură, cu un look mai masculin decât de obicei. "Bun venit în grup", scrie Tisci pe Instagram. "Am decis să o prezint mai intelectual, mai serioasă, mai pură (...) Este un mod diferit, mai proaspăt și nou de a o vedea pe Julia, mai cool și urban, cred", a declarat Tisci publicației de specialitate WWD.