Fashion Days, cea mai mare destinație de fashion din România, lansează o nouă interfață pentru platforma de cumpărături online, care susține evoluția către noul său model de business. Noua interfață a shopului oferă acum clienților o separare clară între colecțiile noi (in-season, disponibile în stoc) și partea de campanii de reduceri. Modificările reflectă trecerea companiei de la un shop de flash sales la unul de retail online, cu focus pe colecțiile noi, care beneficiază de livrare rapidă.
„Noul design al site-ului Fashion Days reflectă viziunea noastră de business actuală și a fost creat din dorința de a le oferi clienților o experiență de cumpărături online cât mai plăcută, ușoară și rapidă. Fashion Days este un pionier al comerțului online de fashion din România. Desigur, acest rol presupune acțiuni inovatoare, precum redefinirea modelului de business, bazăndu-ne pe nevoile clienților noștri. Astfel, pornind de la identificarea cerințelor acestora, am reorganizat structura noului website și am adăugat noi funcționalități, care facilitează traseul clienților în site și care îi ajută în procesul de comandă: am introdus opțiunea de search și am îmbunătățit filtrele de produse, care sunt acum mai vizibile”, a declarat Silviu Croitoru, Chief Product Officer – Fashion Days.
Noua versiune a platformei înlocuiește listarea campaniilor cu un nou homepage customizabil pentru femei sau bărbați și include pagini separate pentru colecțiile noi și cele la reduceri. De asemenea, în pagina de start, clienții au acces la recomandări pentru diverse categorii de produse, la catalogul de branduri și la lista produselor recent cumpărate din shop.
Clienții pot comanda acum fără a se înregistra pe site și pot găsi produsele mai ușor și rapid, folosind un sistem de căutare ierarhică și filtrare a produselor, opțiuni ce permit clienților să caute produse în funcție de sex, dimensiuni, categorie, culoare și preț. Paginile de produs se încarca într-un timp scurt, fiind prezentate într-un mod atractiv, cu zoom automat și includ conținut suplimentar despre produse.
„Schimbările aduse site-ului au dus la o creștere semnificativă a ratelor de conversie. Noua interfață online oferă clienților noștri acces mai ușor la produse și informațiile despre acestea, ceea ce scurtează timpul destinat cumpărăturilor online. De asemenea, toate aceste schimbări au dus la îmbunătățirea experienței utilizatorilor și pe versiunea mobil a shopului. Scopul final al eforturilor noastre este menținerea și creșterea indicelui de evaluare al loialității clienților noștri - NPS (Net promoter score), care este în permanență peste 50% ”, a completat Silviu.
Pentru mai multe noutăți despre Fashion Days vă invităm să accesați site-ul brandului și blog-ul “The Daily Issue”, ce oferă inspirație pentru fiecare zi.