Campanie emoționantă: Șase copii cu dizabilități au devenit imaginea unui brand de haine
Șase copii cu dizabilități au devenit imaginea unei campanii anti-bullying lansată de un brand celebru de haine.
River Island, un brand britanic de haine care concurează la nivel internațional cu H&M sau Zara, și-a unit forțele cu organizația caritabilă Ditch The Label pentru a combate bullying-ul în rândul copiilor. Mesajul este unul cât se poate de puternic: "Etichetele sunt pentru haine, nu pentru copii".
Iar pentru a răspândi acest mesaj puternic, au creat o campanie cu ajutorul a șase copii cu dizabilități, din Marea Britanie.
Copiii, care au vârste cuprinse între doi și 11 ani, au fost diagnosticați cu diverse afecțiuni, printre care sindromul Down, paralizie cerebrală sau probleme de vedere.
Printre starurile acestei campanii inedite se numără și Lois Groom, o fetiță în vârstă de zece ani diagnosticată cu o boală cromozomială extrem de rară, numită Sindrom de deletie 18q. Această afecțiune provoacă probleme de auz, dificultăți de învățare și întârzieri de vorbire. Dar cu toate acestea, boala nu a împiedicat-o pe Lois să defileze prin fața camerei și să pozeze fericită pentru noua campanie.
"Sunt foarte mândră de Lois. Adoră să fie în fața camerei și are un talent natural. Toată lumea a spus încă de când era bebeluș că trebuie să devină model
", a declarat Dawn Groom, mama fetiței, pentru independent.co.uk. "Lois obosește repede, astfel că i se par dificile unele hobby-uri, dar modellingul este grozav pentru că este distractiv, iar timpul pe care îl petrece în fața camerelor este destul de scurt", a mai adăugat mama.
"Suntem încântați că River Island folosește modele cu dizabilități. Sperăm ca mai multe branduri să le urmeze exemplul și să se asigure că societatea noastră diversă este mai bine reprezentată de campaniile lor. Ne dorim ca persoanele cu dizabilitate să fie mai bine reprezentate în advertising
", a declarat Zoe Proctor, din partea agenției de modele care reprezintă cei șase copii.
Nu este prima dată când agenția de modele specializată în reprezentarea persoanelor cu dizabilități colaborează cu brandul River Island. Anul trecut, Joseph Hale, în vârstă de 11 ani, a fost imaginea campaniei RI Squad Campaign. Băiatul, care a fost diagnosticat cu dispraxie, dezvoltare întârziată și sindrom Down, a vorbit despre cât de mult i-a plăcut să fie model și, mai ales, să poarte pantofi strălucitori la filmări.
"A fost frumos să le arăt filmarea prietenilor mei de la școală. Oamenii vor acum să își facă selfie-uri cu mine", a declarat Joseph.