Burberry a lansat campania festiva 2015! Aceasta a avut un scop umanitar!
Modă · Stiri / 05.11.2015

Casa de moda britanica, Burberry a dat startul sezonului festiv 2015 printr-o campanie cu scop umanitar. Sir Elton John, Naomi Campbell, Rosie si Toby Huntington Whiteley, Romeo Beckham, Michelle Dockery, James Bay, George Ezra, James Corden, Julie Walters sunt protagonistii filmului festiv Burberry, ce aduce un tribut productiei Billy Elliot, aflata la a 15-a aniversare.

Productia originala Billy Elliot a stabilit o traditie a actelor caritabile pentru comunitatea locala din Easington, Durham, unde are loc actiunea filmului. Inspirat de aceasta actiune, brand-ul britanic a facut o donatie de jumatate de million de lire sterline, ce se va imparti intre Place2Be (organizatie caritabila ce sprijina copiii cu boli mentale si familiile acestora) si County Durham Foundation care se concentreaza pe proiecte de educatie, training si dezvoltarea de locuri de munca in zona comitatului.


Billy Elliot este un film incredibil, plin de energie si bucurie, deci este o mare onoare sa sarbatorim cea de-a 15-a aniversare prin campania festiva a brand-ului.  Este totodata un privilegiu sa lucram cu talente britanice- din distributie fac parte cateva dintre cele mai importante nume din industria filmului, muzicii si modei britanice!”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry care si-a asumat rolul de regizor al filmului, acesta fiind realizat in Park Royal Studios din Londra. Billy Eliot este un film britanic devenit iconic, a carui actiune se desfasoara in minele din nord-estul Marii Britanii, intre 1884-1985 si care il are in centrul atentiei pe Billy Elliot, un tanar in varsta de 11 ani care viseaza sa devina dansator.  Filmul a castigat in 2001 un premiu BAFTA pentru Best British Film si a fost pus in scena ca musical, in 2005.


Imbracati in trench-uri iconice Burberry, accesorizate cu esarfe din casmir realizate in Scotia, costume din linia Burberry Tailoring, rochii de seara “limited edition”, distributia de exceptie a campaniei festive straluceste prin obiectivul camerelor foto si video. De altfel, filmul campaniei ce va rula pe platformele digitale: Burberry.com, Instagram, YouTube, Snapchat, Facebook, Google+ si Sina Weibo, a avut premiera la flagship store-ul Burberry din 121 Regent Street printr-un eveniment gazduit de Christopher Bailey si Sir Elton John. Coloana sonora a filmului contine melodia “Cosmic Dancer” by T-Rex care are o semnificatie aparte pentru casa de moda Burberry, fiind in trecut interpretata in show-uri live ale brand-ului de Clare Maguire si Tom Odell. In paralel, fotograful Mario Testino a realizat o sedinta foto cu Romeo Beckham, Naomi Campbell, Rosie Huntington Whiteley si James Bay.


Lansarea campaniei festive coincide si cu disponibilitatea “Book of Gifts” in toate magazinele Burberry din lume, inclusiv in Romania in flagship store-ului din strada Luterana nr 4. Aceasta contine o selectie a celor mai importante item-uri, ce pot fi facute cadou in sezonul festiv, precum  esarfe din casmir disponibile intr-o multime de nuante in Scarf Bar, costume din linia Burberry Tailoring, genti Baby Bucket Bag si alte accesorii iconice.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro