2015 este an aniversar pentru Wolford. Brandul austriac celebreaza 65 ani de senzualitate, versatilitate si de cunoastere a nevoilor femeilor. Istoria Wolford este indisolubil legată de istoria modei. Influențele din arta, cultura, arhitectura influențează stilul și preferintele fiecarei generatii, insa, cu toate acestea, estetica distinctiva a creațiilor Wolford ruleaza ca un fir comun prin istoria companiei ce acoperă mai mult de șase decenii.
Din anii 50’ si pana in prezent accentul s-a pus pe silueta feminina, reprezentând eleganță atemporală și de lux. Wolford a dus o munca de pionierat in segmentul dresurilor si al lenjeriei, prin inovatii tehnologice si cercetare continua pentru a oferi femeilor cea mai buna calitate a produselor si un stil inconfundabil.
Wolford marcheaza momentul aniversar prin lansarea a doua produse speciale: Image String Body si Image Tights, piese iconice pentru femei iconice, reinterpretari ale unor modele clasice din colectii trecute, echipate cu atributele care fac Wolford un brand unic: joc intre materiale opace si transparente, eleganta si confort. Piesele surprind caracterul versatil al feminitatii, prin combinarea a doua opuse puternice si armonizarea lor, opac si transparent (precum ying si yang). Campania vizuala aniversara poarta semnatura renumitului fotograf de moda, Mario Testino. Imaginile sale ajung la esenta unei feminitati emotive, cu încredere în sine, senzuala și estetica fiind în același timp eleganta și provocatoare.
Artiști proeminenți, actori și cântăreți se bazează pe calitatea și exclusivitatea produselor Wolford pentru performanțele lor. Wolford rămâne discret în fundal, este purtat "dedesubt", sau este pus în mod activ și vizibil în lumina reflectoarelor, oferind purtatoarele incredere si stil. Fotografi bine cunoscuti, cum ar fi Helmut Newton, Howard Schatz, Jean Baptiste Mondino, Bruno Bisang, Thiemo Sander, Günter Kathrein, Francis Giacobetti, Markus Klinko & Indrani și Rankin au capturat efectiv esența stilului Wolford.
Ceea ce a început în Bregenz, Austria, pe Lacul Constance, în anul 1950, cu înființarea unei "companii care sa produca ciorapi din matase pura si raion pentru femei ", a devenit o etichetă de moda extinsa la nivel internațional, cu un portofoliu larg de produse, din segmentul dresurilor, lenjeriei intime, accesoriilor, bodywear si ready to wear. Tehnologia inovatoare de tricotat, alaturi de creativitate designerilor continuă să fie punctele forte ale brandului, permițând companiei sa ocupe pozitia de lider. Wolford este un sinonim pentru calitate și lux accesibil pentru piele, acum ca și în trecut.