Ultrafeminin "... and the city"
Febra "Sex and the city" a cucerit femeile cosmopolite din toata lumea deoarece simt ca se identifica cu personajele contraversatului serial. Carrie Bradshow/Sarah Jessica Parker a constituit sursa de inspiratie si pentru Wilhelmina Artz in colectia primavara-vara de pret a porter care se numeste, pur si simplu "... and the city".
"Colectia se adreseaza femeii ce este un derivat al personajului Carrie, care este motivata si fericita sa recunoasca noua feminitate ca insemn al modernitatii", marturiseste Wilhelmina Artz.
Acest sezon propulseaza stilul romantic precum un fel de ultimatum al feminitatii. Colectia este inspirata din stilul new look - un clasicism nestructurat cu drapaje, tronseuri, vesminte largi si volane atipice. Nici elementele de derivatie masculina nu sunt neglijate, precum si efectul de lenjerie, finisajul "nefinisat", aplicatiile "fit couture" si stilul sport ce contrasteaza armonios cu tendinte ce apartin anilor '20 si '50 (de exemplu pantalonii Capri).
Taieturile pieselor vestimentare sunt clasice nealterate cu elemente retro si sport si moderne. Gama culorilor folosite se bazeaza pe pasteluri, rozuri, nude, auriu si alb. Creatiile sunt punctate cu accente vii din gama culorilor neon. Tesaturile favorite sunt satinul, strechiurile satinate si ultrafemininele materiale transparente - voalul si organza. S-a mai folosit si bumbac cu lycra, denim colorat si imprimat, taftale.
Insa "cireasa de pe tort" au constituit-o imprimeurile cu dungi, dungile "construite" satinate si bulinele "browniene".