Iutta, un nume apărut de jumătate de an pe piața autohtonă, a încheiat o colaborare cu prestigiosul Guban, în urma căreia a rezultat colecția Guban by Iutta, disponibilă începând cu săptămâna aceasta în Băneasa Shopping City. Lansarea oficială a noului magazin Guban a avut loc ieri, 29 octombrie, în compania invitaților care s-au bucurat de reinventarea brandului iubit de atâția români.
Colecția-suport pentru această capsulă a fost Dor de românesc, lansată recent de Iutta, care cuprinde genți cu motive reprezentative din șase regiuni importante ale țării. Pentru colaborarea Guban by Iutta au fost alese trei regiuni, și anume Moldova, Bucovina și Transilvania. Aceste zone au inspirat genți cu motive tradiționale specifice, alături de modele variate de pantofi care păstrează aceleași simboluri.
Gențile și pantofii Guban by Iutta au fost creați din piele naturală cu motive brodateși exprimă principalele valori ale regiunilor pe care le reprezintă.Colecția a putut fi admirată cu ocazia lansării primului magazin Guban în Băneasa Shopping City, în prezența unor nume precum Tania Budi, Anca Serea, Alina Crișan.
”Am ales să păstrăm aceleași valori care ne-au consacrat pe piață, reinventate prin colaborări inedite cu branduri autohtone ce promovează românescul. Dintre partenerii acestui proiect nu putea lipsi Iutta, ale cărei colecții ne-au inspirat și determinat să includem capsula tradițională în magazinul nou deschis. Ceea ce a rezultat demonstrează pasiunea cu care s-a lucrat și motivează viitoare planuri care au la bază dorul de românesc”, povestește Diana Rapa, designer Guban.
Înainte de lansarea în România, capsula Guban by Iutta a fost prezentă în perioada 15 – 18 septembrie 2013 în Milano, la Micam, unul dintre cele mai importante târguri internaționale din acest domeniu.