Versace, echivalentul elegantei
Versace este, si a fost intotdeauna, o explozie de stil si de culoare in toate segmentele modei. Excesul cromatic este alaturat croielilor impecabile si detaliilor meticuloase. Modelele create de casa Versace sunt concepute in asa fel incat sa trezeasca partea salbatica si stralucitoare a fiecarei femei.
Colectiile curente Versace, create de Donatella, nu se limiteaza la partea decorativa a unei haine frumoase, ci sunt compuse din elemente senzuale si feminine ce emit semnalele corpului celei care le poarta. Versace transpune in haine, bijuterii, pielarie, parfumuri, o stare de spirit - exuberanta, senzualitatea, pofta de viata.
Alegerea materialelor nu este niciodata la intamplare, iar armonia culorilor se imbina cu decupajele care invita la atingere, insa impun respect si eleganta. Moartea lui Gianni Versace din 25 iulie 1997 a produs un gol imens in industria modei. Este imposibil de ignorat talentul creatorului si impactul pe care l-au avut colectiile lui pe plan global. Succesul brandului Versace a fost un adevarat fenomen.
In doar doua decenii, Versace, Santo si Donatella au pus bazele unei companii cu numai 10 milioane de dolari, pentru ca cifra de afaceri sa creasca la 850 de milioane de dolari pana in 1996.
Spiritul si identitatea casei Versace au fost mentinute in viata prin eforturile echipei formate din fratii lui Gianni, care si-au pus la bataie atat resursele financiare, cat si pe cele creative.
Astfel incat traditia Versace isi urmeaza drumul si este in continuare o parte fundamentala a modei internationale, in pofida scandalurilor si a sabotajelor. Viitorul acestui brand este oarecum in cumpana, din cauza dependentei de droguri a Donatellei, insa nume precum Versace vor naste mereu din propria cenusa.