De 1 Decembrie, Farmec apropie românii prin campania ”Pașaport Gerovital”
Cluj-Napoca,20 noiembrie2014: 1 Decembrie este un simbol al unității și identității naționale,iar Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează „Pașaport Gerovital”, campania prin care românii pot fi acum mai aproape de compatrioții din afara țării și de simbolurile României.
Campania se va derula în perioada 1-3 decembrie, iar românii le pot face cadou rudelor sau prietenilor din străinătate produse 100% românești, beneficiind de transport gratuit, atât pentru comenzile efectuate din România, cât și pentru cele externe. Farmec a pregătit cu această ocazie produse în ediție limitată, casete cadou, dar și cele mai recent lansate game: Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma+.Cei care doresc să suprindă persoanele dragi cu un cadou românesc trebuie sa acceseze
Transportul gratuit este disponibil în România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxembrug, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.
Gerovital este cel mai cunoscut brand românesc de cosmetice de peste hotare și unul dintre cele mai apreciate de către români. De 45 de ani, când a fost lansat Gerovital, primul produs ati-age din lume, acest brand s-a reinventat continuu, lansând sute de produse destinate frumuseții și sănătății pielii și părului. Numai anul acesta, au fost lansate trei game noi – Gerovital H3 Men, Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma +, prima linie de produse dermatocosmetice din portofoliul Farmec.
La mulți ani românilor de pretutindeni!