Cum se fac reclamele la produse pentru păr. Trucurile ascunse folosite în industria cosmetică
Frumuseţe · Stiri / 12.04.2018

Fie că vezi o reclamă la o nouă vopsea de păr, un șampon sau o gamă pentru reparare, nu poți trece cu vederea părul absolut perfect al modelului sau vedetei de pe ecran.

Bucle impecabile, volum de invidiat, o strălucire uimitoare. În mod sigur îți dorești și tu același lucru, dar crezi este imposibil.

Ei bine, nu ești departe de adevăr. Un brand de produse cosmetice pentru îngrijirea părului a lansat o campanie prin care dorește să scoată la lumină trucurile "murdare" folosite în reclamele pentru păr.

Brandul a lansat un video în care demască trucurile folosite în industria cosmetică pentru a mima un păr perfect în reclame. Cele mai multe dintre ele te vor șoca, pentru că demonstrează cum suntem mințiți zi de zi prin intermediul spoturilor publicitare. Iată câteva dintre cele mai folosite trucuri:



Folosesc efecte speciale

Ai observat cum părul modelelor curge precum o cascadă în reclamele la produse pentru păr? Secretul din spatele acestui truc este folosirea unei tehnologii care implică un ecran verde și persoane îmbrăcate complet în costume verzi care manevrează părul cu ajutorul unor bețe și îl fac să pară că plutește. Filmarea este apoi editată, iar la final rămâne numai modelul cu părul său incredibil de frumos.
 
 
 

Fixează bile din burete sub păr pentru un efect de volum perfect

Dacă stiliștii nu reușesc să obțină volumul exagerat pe care îl vor, atunci apelează la bile din burete sau spumă pe care le fixează sub păr. Rezultatul este un volum uimitor, dar complet fals.
 

 

Folosesc mult păr fals

Într-una dintre scenele prezentate de brandul Suave, un model stă întins pe spate, cu părul foarte lung întins pe podeaua lucioasă. Dar în momentul în care se ridică se poate observa că este tunsă scurt, iar părul întins pe jos este doar o extensie de păr.


Reprezentanții brandului au realizat un studiu și au descoperit că 74% dintre femeile intervievate cred că un păr perfect ca în reclame este imposibil de obținut. Iar trucurile dezvăluite demonstrează că au dreptate.

La finalul spotului, modelel sunt rugate să-și aranjeze singure părul, pentru a evidenția cum arată de fapt părul natural, spre deosebire de cel stilizat și îmbunătățit prin diverse trucuri înșelătoare.


Vezi galeria foto
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro