Amway prezintă noua gamă Body Series™ G&H pentru îngrijirea corporală.
Există perioade din an când avem senzația că pielea noastră are nevoie de mai multă hidratare. Știm că mierea și glicerina merg de minune împreună, fiind cel mai bun mixt hidratant din lume, dar câte dintre noi le folosim așa cum trebuie în rutina de îngrijire zilnică? Legenda spune că mierea și glicerina erau armele perfecte din arsenalul de frumusețe al reginei Cleopatra, iar acum știința ne oferă posibilitatea de a ține pasul cu secretele pe care ni le oferă natura de mii de ani.
Amway combină puterea științei cu cea a naturii și creează aliatul perfect împotriva deshidratării și a pielii terne prin cele două ingrediente minune - mierea și glicerina, care se regăsesc în noua colecție de produse Body Series™ G&H pentru îngrijire corporală: Gelul de Duș, Loțiunea Hidratantă și Săpunul.
În primul rând, rolul principal al glicerinei este de a oferi o hidratare profundă pielii uscate. Glicerina este cel mai bun umectant care se găsește în natură, reușind să conserve perfect umiditatea în epidermă. De asemenea, glicerina ajută la construirea structurii epidermei, fiind mai ales potrivită pentru pielea sensibilă și uscată, lăsând-o sănătoasă și catifelată. Cel de-al doilea ingredient, mierea, este cunoscut ca un purificator natural care exfoliază epiderma, aducând la suprafață o piele strălucitoare și netedă. Mierea deține incredibile proprietăți antibacteriene și un complex natural de antioxidanți. Dacă sunteți în căutarea unui tratament puternic pentru refacerea pielii, mierea și glicerina o pot ajuta să-și recapete strălucirea din interior spre exterior.
Colecția Body Series™ G&H pentru îngrijire
Gelul de duș Body Series™ G&H conţine glicerină, miere naturală și o proteină specială, care îngrijesc epiderma şi au proprietăţi hidratante. Pielea devine catifelată şi fină, iar spuma bogată si luxuriantă o curăță delicat. Formula versatilă a produsului îi permite să acționeze și să fie folosit atât ca un gel de duș, cât și ca un șampon, săpun lichid și spumă de baie. Acest gel de duș este un produs testat dermatologic, cu PH neutru, potrivit pentru utilizare zilnică.
Cantitate: 250 ml
Preț de vânzare recomandat: 32, 64 LEI
Loțiunea hidratantă Body Series™ G&H conţine glicerină, miere şi alantoină. Alantoina, cunoscută pentru proprietăţile calmante are o formulă uşoară şi delicată care hidratează şi protejează epiderma. Pielea devine îngrijită, catifelată şi fină, se absoarbe repede în piele şi nu conferă un aspect gras pielii. Acest produs se folosește zilnic după duș.
Cantitate: 250 ml
Preț de vânzare recomandat: 27,99 LEI
Săpunul cu glicerină şi extract de miere BODY SERIES™ G&H este foarte gentil cu epiderma, conţinând glicerină şi miere pentru curăţare şi îngrijire. Eficient şi delicat, săpunul din gama BODY SERIES™ G&H este ideal pentru pielea uscată şi poate fi utilizat pe faţă sau pe corp, conferind o senzație plăcută de prospețime. Spuma bogată se clătește ușor, nu lasă reziduri, îngrijind tenul, facându-l catifelat și fin. Testat dermatologic sau alergologic.
Cantitate: 3 batoane, 250 g
Preț de vânzare recomandat: 49,73 LEI
Odată ce a început să te îngrijoreze pielea uscată e timpul să apelezi la vechiul remediu pentru a o calma: miere și glicerină. Când se schimbă anotimpurile, pielea ta încearcă să se adapteze condițiilor climatice. Băile calde cu produse care conțin formule de hidratare profundă pot menține epiderma sub control, aștfel încât a venit timpul să ne bucurăm pe deplin de beneficiile de înfrumusețare ale acestor două minunate ingredinte naturale.
Disponibilitatea produselor
Produsele din colecția Body Series™G&H pot fi cumpărate prin intermediul celor 40.000 de Întreprinzători Amway din România. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați:
https://www.amway.ro/beauty-and-grooming?marca=BODY+SERIES - .U9JO_M2kMTE
Amway este liderul mondial în vânzări directe, conform Direct Selling News Global 100. Fondată în 1959 de către antreprenorii Rich DeVos și Jay Van Andel, cu sediul în Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, Amway oferă consumatorilor produse și oportunități de afaceri susținute de o rețea globală de agribusiness, producție, logistică și aprovizionare. Peste 900 de cercetători, ingineri și tehnicieni lucrează în 75 de centre specializate în cercetare și controlul calității la nivel mondial pentru a asigura dezvoltarea produselor Amway și pentru a crea o cultură a excelenței științifice. Mărcile Amway cu cele mai mari vânzări sunt reprezentate de vitaminele, mineralele și suplimentele alimentare NUTRILITE™, produsele de îngrijire a pielii ARTISTRY® și sistemele de tratare a apei, eSpring®. Pentru mai multe informații despre companie, vizitați globalnews.amway.com.
În 2013, compania a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Amway este prezentă în peste 100 de țări și are 21.000 de angajați. Produsele Amway sunt distribuite la nivel global prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători. Pentru noutăţi privind compania, accesați globalnews.amway.com.