România: 7 vedete care fac lucruri extreme pentru publicitate

Cătălin Botezatu şi păpuşa Barbie
Înainte de relaţia cu Bianca Drăguşanu, Botezatu era perceput ca unul dintre cei mai serioşi şi reprezentativi designeri români. De îndată ce a început să-şi asocieze numele cu cel al asistentei lui Capatos, Cătălin Botezatu a devenit mult mai comercial, dacă se poate spune aşa. Popularitatea lui a crescut semnificativ, iar domeniul de activitate i s-a lărgit, ajungând chiar să fie un pion important în divertismentul din România. Chiar şi aşa, această schimbare de imagine nu a fost foarte bine privită de oameni, mulţi comentând că relaţia cu Bianca nu a fost decât o strategie de marketing ieftină şi că Botezatu s-a "piţiponcit". Să ne amintim de crizele de isterie făcute la TV, de bătaia pe care i-a aplicat-o Biancăi şi de tachinările din timpul emisiunii, toate acestea menite să aducă şi mai multă audienţă.
  • tantza, vineri, 28.10.2011 00:36
    Lucian Viziru

    Stimata doamna, dumneata ori esti obsedata de LV ori te plateste T.Budi.Nu am vazut niciodata asemenea inversunare prosteasca , lipsa de informare, si ineptie la un singur om. Tu nu poti gasi nici macar un titlu unui articol decat top ..x cinci motive, 7 vedete, etc., cum poti pune pe net asemenea aberatii???Cadere libera e prietena ta, ca vad ca nu mai scoate capu' pe nicaieri, mai ai muuulte vieti pana sa ajungi macar la gamba lui LV, iti inteleg frustrarea ca poate la un moment dat v-ati intersectat si nu te a bagat in seama nici cat pe budi, dar ca om de media ce te dai, si-ti mai pui si numele, macar ai bunul simt si informeaza-te, presa scrie din iunie ca va avea concert asa ca...vai de capu' tau, sunt sigura ca esti blonda ca si prietenele tale.A..si inca ceva...eu am fost la concert la Viziru si erai partener media pe afis...cum vine asta?

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro