În timp ce actriţa vorbeşte, mai multe secvenţe îi surprind chipul, pe măsură ce ea se schimbă într-o rochie neagră, peste care îmbracă o jachetă din piele, şi afişează un machiaj curajos, inclusiv un ruj roşu, strălucitor. Actriţa apare apoi pe malul Tamisei, mergând încrezătoare şi aruncând o privire languroasă spre un alergător, apoi spune spre cameră: "Semnele vârstei sunt reduse. Pielea se simte hrănită cu cremă. Culoarea feţei este mai strălucitoare." La final, ea adaugă: "Vârsta este doar un număr, iar matematica n-a fost niciodată favorita mea!".
L'Oreal a anunţat că în campaniile video şi print s-a asigurat că imaginea actriţei va fi cea cunoscută de public. Pentru a demonta acuzaţiile, producătorul francez a prezentat patru fotografii ale vedetei, realizate la evenimente publice, pe covorul roşu, explicând că nu există diferenţe între aceste apariţii şi reclame.
Totodată, L'Oreal a prezentat o listă a tehnicilor de post-producţie care au fost folosite în reclamele print, niciunul dintre aceste procedee neimplicând modificarea ridurilor de pe piele, faţă sau gât.
Potrivit Daily Mail, Advertising Standards Authority a analizat acuzaţiile privind reclama mincinoasă şi exagerare, dar nu a găsit nicio probă care să susţină aceste elemente. În plus, organizaţia a precizat că e de aşteptat ca o personalitate de talia actriţei Helen Mirren să fie fotografiată şi filmată în condiţii avantajoase. "Am observat că ridurile sunt clar vizibile pe chipul doamnei Mirren, inclusiv pe frunte şi în jurul gurii. Am ţinut cont de faptul că imaginile recente de presă au reflectat la acelaşi nivel profesional de stil şi machiaj de care a beneficiat în apariţiile publicitare. De aceea considerăm că reclamele nu au alterat apariţia doamnei Mirren într-un mod exagerat care ar fi putut afecta modul în care este receptată de consumatori şi putem conchide că materialele publicitare nu sunt înşelătoare", se arată într-un comunicat al organizaţiei amintite.
L'Oreal a anunţat că în campaniile video şi print s-a asigurat că imaginea actriţei va fi cea cunoscută de public. Pentru a demonta acuzaţiile, producătorul francez a prezentat patru fotografii ale vedetei, realizate la evenimente publice, pe covorul roşu, explicând că nu există diferenţe între aceste apariţii şi reclame.
Totodată, L'Oreal a prezentat o listă a tehnicilor de post-producţie care au fost folosite în reclamele print, niciunul dintre aceste procedee neimplicând modificarea ridurilor de pe piele, faţă sau gât.
Potrivit Daily Mail, Advertising Standards Authority a analizat acuzaţiile privind reclama mincinoasă şi exagerare, dar nu a găsit nicio probă care să susţină aceste elemente. În plus, organizaţia a precizat că e de aşteptat ca o personalitate de talia actriţei Helen Mirren să fie fotografiată şi filmată în condiţii avantajoase. "Am observat că ridurile sunt clar vizibile pe chipul doamnei Mirren, inclusiv pe frunte şi în jurul gurii. Am ţinut cont de faptul că imaginile recente de presă au reflectat la acelaşi nivel profesional de stil şi machiaj de care a beneficiat în apariţiile publicitare. De aceea considerăm că reclamele nu au alterat apariţia doamnei Mirren într-un mod exagerat care ar fi putut afecta modul în care este receptată de consumatori şi putem conchide că materialele publicitare nu sunt înşelătoare", se arată într-un comunicat al organizaţiei amintite.
eu la 72,5 arat muult mai bine-nu am riduri si nu fac nimic decit pun putina crema(daca nu uita si asta sa o fac)
Ce inseamna pentru unii ca baba arata scandalos de bine,auzi! Parca-i capra lu vecini meu Gelu care ranjeste dimineata prin gardul meu, uitandu-se cu pofta la craticioara cu graunte apartinand lui Cleo.Cleo este un purcel.Este Cleo prieten cu Lusinda.Lusinda este o oaie sensibila si face usor alergii mai ales vara, vara de gradul trei cu Enola. Enola este capra vecinului Gelu care si-a cumparat de curand o pereche de tenisi chinezesti.