Bona spaniolă Maria Teresa Turrion Borrallo va avea grijă şi de al doilea copil al ducesei de Cambridge
În ce privește garderoba, al doilea copil al ducesei are viitorul asigurat. Prințul George e deja un trendsetter, iar ținutele de firmă în care este fotografiat se vând ca pâinea caldă. Salopetele roz, identice cu cea purtată de prințul George în iunie, la meciul de polo al tatălui său de la Gloucestershire, s-au vândut în totalitate, în mai puțin de 24 de ore în magazine și pe internet. Este salopeta în care a fost văzut făcând primii pași în public și care a avut mare succes în rândul mamelor.
Același lucru s-a întâmplat în luna aprilie, când micul prinț a apărut cu o salopetă cu un vapor pe piept, a firmei de îmbrăcăminte de lux pentru copii Rachel Riley. La prețul de 91 de euro, a devenit imediat un "best-seller" în Marea Britanie, stocul de mărimi 6 și 12 epuizându-se rapid.
Și site-ul My1stYears.com a profitat de faima lui George în martie, când micul prinț a apărut într-o fotografie cu părinții și câinele familiei, îmbrăcat într-un pulover albastru deschis. Stocul s-a epuizat repede, după ce s-au vândut în câteva ore 1.200 de exemplare, notează ziarul citat de Agerpres.
Multe alte branduri vor avea câștiguri importante de pe urma faimei bebelușului, Daily Mail menționând printre acestea Lindo Wing, Aden + Anais, Petit Bateau și Les Petit Abeilles.
În ce privește garderoba, al doilea copil al ducesei are viitorul asigurat. Prințul George e deja un trendsetter, iar ținutele de firmă în care este fotografiat se vând ca pâinea caldă. Salopetele roz, identice cu cea purtată de prințul George în iunie, la meciul de polo al tatălui său de la Gloucestershire, s-au vândut în totalitate, în mai puțin de 24 de ore în magazine și pe internet. Este salopeta în care a fost văzut făcând primii pași în public și care a avut mare succes în rândul mamelor.
Același lucru s-a întâmplat în luna aprilie, când micul prinț a apărut cu o salopetă cu un vapor pe piept, a firmei de îmbrăcăminte de lux pentru copii Rachel Riley. La prețul de 91 de euro, a devenit imediat un "best-seller" în Marea Britanie, stocul de mărimi 6 și 12 epuizându-se rapid.
Și site-ul My1stYears.com a profitat de faima lui George în martie, când micul prinț a apărut într-o fotografie cu părinții și câinele familiei, îmbrăcat într-un pulover albastru deschis. Stocul s-a epuizat repede, după ce s-au vândut în câteva ore 1.200 de exemplare, notează ziarul citat de Agerpres.
Multe alte branduri vor avea câștiguri importante de pe urma faimei bebelușului, Daily Mail menționând printre acestea Lindo Wing, Aden + Anais, Petit Bateau și Les Petit Abeilles.