Marea dragoste a lui Karl Lagerfeld: Choupette, cea mai răsfățată pisică din lume
Choupette și-a început cariera de model în august 2012, pozând în brațele supermodelului francez Laetitia Casta, lângă Turnul Eiffel. Cu aproape 50.000 de abonaţi pe Twitter şi peste 122.000 pe Instagram, pisica birmaneză a devenit aproape la fel de celebră ca şi ilustrul ei stăpân. Personaj de carte, ambasador al unor campanii de publicitate, emblema unei colecţii de accesorii pentru feline, aceasta a fost chiar și "redactor-şef" pentru o zi la o revistă.


Choupette are propria colecție de diamante și coliere, un bucătar care îi prepară meniuri speciale și un hairstilist. Are camera ei cu sistem audio, călătorește cu avioane private și stătea la masă cu stăpânul ei, unde mânca din farfurii de cristal Goyard. În decembrie anul trecut, Page Six scria că la fiecare Crăciun, Chef Ozuru (fost la restaurantul Nobu Paris) îi pregătea un meniu special cu carne de vită gătită în stil japonez sau jeleu de pui cu sparanghel.

Cele două menajere, Françoise și Marjorie, aveau grijă de ea când stăpânul nu era acasă și îi îndeplineau orice dorință. "Chiar dacă doarme, nu-i place să fie singură. E ca o lady șic, ca o femeie de clasă cu propria slujnică. Se joacă cu ea, trebuie să-i îngrijească părul alb frumos, să-i aplice tratamentelede frumusețe pentru ochi și să o distreze. Este centrul lumii. Dacă o vedeți, veți înțelege", a spus designerul.


Adaptată perfect la mediul lui Lagerfeld, pisica în vârstă de opt ani adoră să se plimbe mai degrabă pe podium, decât în parc și îi place agitația din mall-uri decât liniștea grădinii. Asemenea unei dive, ea nu are un singur nume, ci trei. "Numele ei este Choupette, Prințesa Choupette sau Miss Choupette", a declarat Lagerfeld pentru revista i.D.

Designerul a dezvăluit că nu s-a atins de câștigurile de aproape trei milioane de euro pe care Choupette le-a obținut din campaniile publicitare pentru brandul japonez de produse de frumusețe Shu Uemura și pentru Opel. El era impresarul acesteia și a explicat de ce refuza ca era să facă reclame pentru produse alimentare. "E prea sofisticată pentru acest lucru! Are ceva unic. Este precum o fiinţă omenească, dar are o calitate: liniştea."


Chiar și "temuta" Anna Wintour, redactorul-șef al revistei Vogue, era topită după pisica lui Karl. În 2015, ea le-a spus celor cu care venise la British Fashion Awards că i-ar plăcea să fie Choupette într-o altă viață.

Nu se știe cine va avea grijă de Choupette după mortea stăpânului ei care a iubit-o atât de mult. Dar se pare că acesta s-a gândit și la asta: "Choupette este bogată. Are mica sa avere. Dacă păţesc ceva, persoana care se va ocupa de ea nu va avea probleme financiare", a declarat cândva Lagerfeld.



Foto: Hepta
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro