După ce a devenit soția Prințului Harry, Meghan Markle s-a transformat într-o emblemă a eleganței
De la o rochie Club Monaco de 328 de dolari care s-a epuizat în câteva ore după ce a îmbrăcat-o ea, la o geantă Strathberry de 740 de dolari care a ajuns la stoc zero într-un timp record de numai 11 minute după ce a fost fotografiată purtând-o la braț, alegerile ei sunt influente aproape instantaneu; fie că poartă o rochie elegantă, fie că preferă jeanși, Meghan se pricepe de minune să arate ca o prințesă, dar și ușor de urmat, scrie revista americană.
"Hainele ei sunt frumos croite. Nu au nimic obraznic sau extrem. Chiar sunt haine frumoase pe o femeie frumoasă", a declarat Hilary Alexander, fost fashion director la The Telegraph.
Cu ajutorul prietenei sale foarte bune, Jessica Mulroney, stilul lui Meghan Markle a evoluat de la cel al unei vedete de televiziune la cel regal. Fidelă unor designeri precum Carolina Herrera și unor branduri contemporane ca Mother Denim și Club Monaco, Ducesa de Sussex preferă o paletă de culori neutre, rochii cu guler-bărcuță și accesorii simple.
Pe de altă parte, ea poartă și ținute ale unor firme mai mici, precum cel canadian Nonie, pe care le propulsează în atenția stiliștilor internaționali.
"Cererea a fost incredibilă", a declarat un reprezentant al Nonie despre rochia de 825 de dolari purtată de Meghan în această vară și pentru care compania a creat o listă lungă de așteptare.
"Este remaracbil că ea poate să poarte cu încredere ceea ce vrea. Prințesa Diana a pavat acest drum", a explicat Nina Kharey, fondatoarea brandului Nonie, pentru People.
Meghan Markle și Prințul Harry se pregătesc acum să se plece în turneul din octombrie din Australia, Fiji, Tonga și Noua Zeelandă, iar brandurile se pregătesc să livreze noi ținute. David Hieatt, cofondator al brandului galez Hiut Denim Co., ai cărui jeanși mulați au fost purtați în ianuarie de soția prințului Harry, a explicat pentru People ce a urmat după acest succes: "În următoarele patru săptămâni ne mutăm într-o fabrică de trei ori mai mare!".
Foto: Hepta
De la o rochie Club Monaco de 328 de dolari care s-a epuizat în câteva ore după ce a îmbrăcat-o ea, la o geantă Strathberry de 740 de dolari care a ajuns la stoc zero într-un timp record de numai 11 minute după ce a fost fotografiată purtând-o la braț, alegerile ei sunt influente aproape instantaneu; fie că poartă o rochie elegantă, fie că preferă jeanși, Meghan se pricepe de minune să arate ca o prințesă, dar și ușor de urmat, scrie revista americană.
"Hainele ei sunt frumos croite. Nu au nimic obraznic sau extrem. Chiar sunt haine frumoase pe o femeie frumoasă", a declarat Hilary Alexander, fost fashion director la The Telegraph.
Cu ajutorul prietenei sale foarte bune, Jessica Mulroney, stilul lui Meghan Markle a evoluat de la cel al unei vedete de televiziune la cel regal. Fidelă unor designeri precum Carolina Herrera și unor branduri contemporane ca Mother Denim și Club Monaco, Ducesa de Sussex preferă o paletă de culori neutre, rochii cu guler-bărcuță și accesorii simple.
Pe de altă parte, ea poartă și ținute ale unor firme mai mici, precum cel canadian Nonie, pe care le propulsează în atenția stiliștilor internaționali.
"Cererea a fost incredibilă", a declarat un reprezentant al Nonie despre rochia de 825 de dolari purtată de Meghan în această vară și pentru care compania a creat o listă lungă de așteptare.
"Este remaracbil că ea poate să poarte cu încredere ceea ce vrea. Prințesa Diana a pavat acest drum", a explicat Nina Kharey, fondatoarea brandului Nonie, pentru People.
Meghan Markle și Prințul Harry se pregătesc acum să se plece în turneul din octombrie din Australia, Fiji, Tonga și Noua Zeelandă, iar brandurile se pregătesc să livreze noi ținute. David Hieatt, cofondator al brandului galez Hiut Denim Co., ai cărui jeanși mulați au fost purtați în ianuarie de soția prințului Harry, a explicat pentru People ce a urmat după acest succes: "În următoarele patru săptămâni ne mutăm într-o fabrică de trei ori mai mare!".
Foto: Hepta