Heidii şi-a salutat admiratorii cu o poză sinceră, în care demonstrează din nou că n-are nimic de ascuns
Anul trecut, supermodelul a făcut o demonstraţie elocventă asupra transformării sale, de la un look obişnuit, "fără îmbunătăţiri", la cel pe care îl vedem în şedinţele foto sau pe podiumul de prezentare. Heidi a postat pe contul său de Instagram două fotografii care arată cât de mult contează munca unui make-up artist şi a unui hair stilist. Ea a denumit simplu pozele - "before" şi "after @lindahaymakeup @brentlawler", în semn de recunoştinţă pentru munca make-up artistei Linda Hay şi hair-stilistului Brent Lawler.
Potrivit cotidianului britanic Daily Mail, capacitatea sa de a se transforma atât de mult la nivel vizual este o calitate foarte apreciată de designeri, pentru că aceştia îi pot folosi toate valenţele, în funcţie de conceptul creaţiilor lor.
Faptul că Heidi Klum arată foarte bine la 41 de ani a generat o problemă neaşteptată anul trecut, când afişele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a cărei protagonistă era modelul german, au fost interzise de autorităţile din Las Vegas, pe motiv că imaginile sunt "prea sexy" pentru a fi afişate în public.
Reclamele, care prezentau unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţineau imagini în care Heidi Klum apărea sumar îmbrăcată sau chiar goală, alături de sloganuri cu tentă sexuală, precum "Ce-o ţine ocupată, la duş, pe Heidi Klum?" ("What keeps Heidi Klum busy in the shower?") şi "Ce o stârneşte pe Heidi Klum?" ("What turns Heidi Klum on?").
Anul trecut, supermodelul a făcut o demonstraţie elocventă asupra transformării sale, de la un look obişnuit, "fără îmbunătăţiri", la cel pe care îl vedem în şedinţele foto sau pe podiumul de prezentare. Heidi a postat pe contul său de Instagram două fotografii care arată cât de mult contează munca unui make-up artist şi a unui hair stilist. Ea a denumit simplu pozele - "before" şi "after @lindahaymakeup @brentlawler", în semn de recunoştinţă pentru munca make-up artistei Linda Hay şi hair-stilistului Brent Lawler.
Potrivit cotidianului britanic Daily Mail, capacitatea sa de a se transforma atât de mult la nivel vizual este o calitate foarte apreciată de designeri, pentru că aceştia îi pot folosi toate valenţele, în funcţie de conceptul creaţiilor lor.
Faptul că Heidi Klum arată foarte bine la 41 de ani a generat o problemă neaşteptată anul trecut, când afişele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a cărei protagonistă era modelul german, au fost interzise de autorităţile din Las Vegas, pe motiv că imaginile sunt "prea sexy" pentru a fi afişate în public.
Reclamele, care prezentau unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţineau imagini în care Heidi Klum apărea sumar îmbrăcată sau chiar goală, alături de sloganuri cu tentă sexuală, precum "Ce-o ţine ocupată, la duş, pe Heidi Klum?" ("What keeps Heidi Klum busy in the shower?") şi "Ce o stârneşte pe Heidi Klum?" ("What turns Heidi Klum on?").
lumina este ft buna... cred ca nu arata chiar asa in realitate... Titlul insa este "simpatic"... vai ce indrazneala, mai ieri era una dintre femeile cele mai dorite din lume... azi insa e o mare indrazneala sa iti faci o poza fara machiaj...