Gwyneth Paltrow a luat o pauză şi s-a bucurat de soare la Saint Tropez
De la lansarea sa în anul 2008 sub forma unui newsletter, site-ul de lifestyle Goop şi-a sfătuit cititorii să aibă grijă de ei înşişi, într-un mod costisitor, sub sloganul "apelează la aspectul tău interior". Goop a oferit sfaturi despre terapie psihologică, creşterea copiilor, misticism, sex, modă, frumuseţe, multe dintre aceste informaţii fiind însă puse la îndoială de medici, notează News.ro. Între recomandările Goop pentru cadouri de Crăciun s-a numărat, anul trecut, o iurtă portabilă, cu preţul de 8.300 de dolari.
În luna aprilie, brandul a lansat Edition 02, un parfum cu preţul 165 de dolari, realizat din ingrediente descrise drept "mistice", "clarvăzătoare" şi "homeopate".
În luna septembrie 2016, Goop a lansat propria linie vestimentară, cu jachete la preţul de 695 de dolari şi bluze la preţul de 195 de dolari.
Actriţa a lansat şi o revistă trimestrială glossy, Goop, inspirată de o conversaţie cu Anna Wintour, redactorul-şef de la Vogue.
Născută pe 27 septembrie 1972, Gwyneth Paltrow a devenit cunoscută după ce a jucat în filmul "Seven" (1995), în care l-a avut partener pe Brad Pitt. După rolurile din comedia romantică "Dincolo de uşi/ Sliding Doors" (1998) şi thrillerul "O crimă perfectă/ A Perfect Murder" (1998), ea a devenit celebră pe plan mondial graţie rolului din "Shakespeare îndrăgostit/ Shakespeare in Love" (1998), care i-a adus premiul Oscar şi Globul de Aur. S-a remarcat apoi în filme precum "Talentatul domn Ripley/ The Talented Mr. Ripley" (1999), "O familie genială/ The Royal Tenenbaums" (2001), "Uşuraticul/ Shallow Hal" (2001) şi "Dovada/ Proof" (2005). Din 2008, actriţa americană interpretează rolul Pepper Potts, asistenta şi iubita personajului Iron Man din francizele cinematografice "Iron Man" şi "The Avengers".
Gwyneth, care mai are o fiică, Apple, în vârstă de 13 ani, cu fostul soţ, Chris Martin, a jucat în 2016 în serialul de televiziune "Nightcap". Ultimul rol într-un lungmetraj a fost în "Mortdecai", cu Johnny Depp, considerat un de critici un eşec.
Foto: Daily Mail
De la lansarea sa în anul 2008 sub forma unui newsletter, site-ul de lifestyle Goop şi-a sfătuit cititorii să aibă grijă de ei înşişi, într-un mod costisitor, sub sloganul "apelează la aspectul tău interior". Goop a oferit sfaturi despre terapie psihologică, creşterea copiilor, misticism, sex, modă, frumuseţe, multe dintre aceste informaţii fiind însă puse la îndoială de medici, notează News.ro. Între recomandările Goop pentru cadouri de Crăciun s-a numărat, anul trecut, o iurtă portabilă, cu preţul de 8.300 de dolari.
În luna aprilie, brandul a lansat Edition 02, un parfum cu preţul 165 de dolari, realizat din ingrediente descrise drept "mistice", "clarvăzătoare" şi "homeopate".
În luna septembrie 2016, Goop a lansat propria linie vestimentară, cu jachete la preţul de 695 de dolari şi bluze la preţul de 195 de dolari.
Actriţa a lansat şi o revistă trimestrială glossy, Goop, inspirată de o conversaţie cu Anna Wintour, redactorul-şef de la Vogue.
Născută pe 27 septembrie 1972, Gwyneth Paltrow a devenit cunoscută după ce a jucat în filmul "Seven" (1995), în care l-a avut partener pe Brad Pitt. După rolurile din comedia romantică "Dincolo de uşi/ Sliding Doors" (1998) şi thrillerul "O crimă perfectă/ A Perfect Murder" (1998), ea a devenit celebră pe plan mondial graţie rolului din "Shakespeare îndrăgostit/ Shakespeare in Love" (1998), care i-a adus premiul Oscar şi Globul de Aur. S-a remarcat apoi în filme precum "Talentatul domn Ripley/ The Talented Mr. Ripley" (1999), "O familie genială/ The Royal Tenenbaums" (2001), "Uşuraticul/ Shallow Hal" (2001) şi "Dovada/ Proof" (2005). Din 2008, actriţa americană interpretează rolul Pepper Potts, asistenta şi iubita personajului Iron Man din francizele cinematografice "Iron Man" şi "The Avengers".
Gwyneth, care mai are o fiică, Apple, în vârstă de 13 ani, cu fostul soţ, Chris Martin, a jucat în 2016 în serialul de televiziune "Nightcap". Ultimul rol într-un lungmetraj a fost în "Mortdecai", cu Johnny Depp, considerat un de critici un eşec.
Foto: Daily Mail