Eugenie știe cum să-și cucerească fanii pe Instagram. Pe terenul de tenis e mai greu...
Modelling-ul ar putea fi un domeniu în care Bouchard s-ar putea descurca mai bine decât o face în ultima vreme în tenis. Anul acesta, ea a pierdut câțiva sponsori importanți din cauza rezultatelor slabe pe care le-a înregistrat. Companiile Colgate, Aviva şi Usana nu şi-au mai prelungit contractele cu sportiva canadiană, iar producătorul de rachete de tenis Babolat nu a mai dorit reînnoirea colaborării care a expirat la finalul anului trecut. În plus, producătorul de echipament sportiv Nike nu-i mai plăteşte lui Bouchard niciun dolar, de la 1 martie, contractul fiind bazată pe performanţă.


Eugenie Bouchard şi-a pierdut şi agentul de marketing, pe John Tobias de la TLA. De la finala jucată la Wimbledon, în 2014, Bouchard a schimbat patru companii de imrpesariat, între care doi "giganţi" din domeniu, Lagardere şi WME/IMG.

Aflată actualmente pe locul 88 în clasamentul WTA după ce ieșise din top 100, fosta finalistă la Wimbledon are un singur titlu în carieră şi a câştigat 6 milioane de dolari din tenis. Cea mai bună clasare a sa în ierarhia mondială feminină a fost locul 5, în octombrie 2014.



Foto: Hepta
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro