Elle Macpherson nu le-a convins pe telespectatoare cu sfaturile ei
"Singurul mod în care să fii gata de plajă e să-ţi dai cu cremă de protecţie solară şi să-ţi pui costumul de baie", e de părere altcineva.
"Cum să-ţi pregăteşti corpul pentru plajă adică să susţinem renunţarea la mese şi să creştem presiunea pe femei ca să-şi facă şi mai multe griji despre fizicul lor vara asta. Fantastic (...)", este un alt comentariu postat pe Twitter după emisiune.Supermodelul a mai recomandat practicarea exerciţiilor fizice dimineaţa, imediat după trezirea din somn, un consum mai mare de apă, băi şi înot pentru hidratarea pielii, notează
Daily Mail.
Elle Macpherson, care s-a lansat la vârsta de 21 de ani, a devenit un star internaţional după ce a apărut frecvent în ediţia australiană a revistei Elle, timp de şase ani la rând, iar publicarea fotografiilor sale de patru ori pe coperta revistei Sports Illustrated i-a adus porecla de "The Body" (Trupul). Pe baza acestui nume, ea a clădit mai apoi un imperiu al produselor de îngrijire a pielii şi al lenjeriei intime, care valorează peste 50 de milioane de euro.
Foto: Hepta
"Singurul mod în care să fii gata de plajă e să-ţi dai cu cremă de protecţie solară şi să-ţi pui costumul de baie", e de părere altcineva.
"Cum să-ţi pregăteşti corpul pentru plajă adică să susţinem renunţarea la mese şi să creştem presiunea pe femei ca să-şi facă şi mai multe griji despre fizicul lor vara asta. Fantastic (...)", este un alt comentariu postat pe Twitter după emisiune.Supermodelul a mai recomandat practicarea exerciţiilor fizice dimineaţa, imediat după trezirea din somn, un consum mai mare de apă, băi şi înot pentru hidratarea pielii, notează
Elle Macpherson, care s-a lansat la vârsta de 21 de ani, a devenit un star internaţional după ce a apărut frecvent în ediţia australiană a revistei Elle, timp de şase ani la rând, iar publicarea fotografiilor sale de patru ori pe coperta revistei Sports Illustrated i-a adus porecla de "The Body" (Trupul). Pe baza acestui nume, ea a clădit mai apoi un imperiu al produselor de îngrijire a pielii şi al lenjeriei intime, care valorează peste 50 de milioane de euro.
Foto: Hepta