Brad Falchuk și Gwyneth Paltrow au avut o lună de miere "netradițională" în Maldive
La zece ani de la fondarea brandului său de welness, Goop, actrița este un guru controversat în materie de lifestyle. Gwyneth Paltrow a creat Goop ca un concept, un site care le oferă internauților sfaturi culinare, în materie de sănătate, călătorie și frumusețe. Goop este de asemenea o marcă pentru haine, produse de înfrumusețare și parfumuri, toate vândute pe site.

În 2014, site-ul de lifestyle creat de actriţa americană a înregistrat datorii de peste 1,6 milioane de dolari. În 2014, compania care şi-a mutat sediul general de la Londra la Los Angeles a trecut printr-o modificare majoră a personajului angajat şi a managerilor. RadarOnline a anunţat în aprilie anul trecut că Gwyneth Paltrow a obţinut un împrumut, fără dobândă, luat din activele site-ului Goop.


După restructurare, Goop a ajuns la o cifră de afaceri de peste 200 milioane de euro din comerțul online, având peste un milion de abonați care urmăresc cu interes sfaturile neconvenționale și produsele bizare furnizate de Paltrow.

Acuzată în repetate rânduri de comunitatea științifică pentru că face comerț pe seama naivității necunoscătorilor, "vânturând" un amestec de teorii ciudate și produse necunoscute și netestate, Gwyneth Paltrow a admis într-un interviu că a avut probleme din cauza acestei abordări.

Ea a declarat săptămâna trecută pentru New York Times că a pierdut un parteneriat în valoare de 12 milioane de euro cu editura Conde Nast după ce conducerea acesteia a insistat ca informațiile publicate să se bazeze pe dovezi științifice, relatează Daily Mail.

Această practică de bază a jurnalismului, pe care ea o consideră "demodată", era total opusă politicii editoriale a site-ului său, unde sunt promovate tot felul de practici ale medicinei alternative, informații și produse fără nicio dovadă științifică ale eficienței lor.



Foto: Hepta
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro