Apple mizează foarte mult pe ceasul lansat marți. Impactul în lumea modei va fi decisiv pentru succesul acestui produs
Prima părere care contează cu adevărat va fi însă cea a cântăreţei Gwen Stefani. Supranumită "Regina stilului", vedeta este o generatoare de tendinţe în lumea modei şi o suporteră sinceră a companiei Apple. De altfel, ea a fost prezentă la lansarea organizată marţi în Cupertino. În principiu, e de aşteptat ca Stefani să transmită un mesaj pozitiv, impulsionând vânzările şi oferind un sprijin important în primele zile ale acestui "nou-născut".


Adresat mai degrabă utilizatorilor interesaţi de modă decât fanilor tehnologiei, acest ceas aduce Apple pe un teritoriu nou, notează ziarul britanic Daily Mail, care subliniază că grupul american i-a angajat recent pe Angela Ahrendts, fosta șefă de la Burberry, Paul Deneve, președintele companiei CEO și mai ales Patrick Pruniaux, de la Tag Heuer, trei experți ale căror competențe converg spre obținerea unui ceas reușit.

Gadgetul, care se potrivește perfect cu "fratele" său, iPhone, are trei versiuni - sport, standard și o ediție de lux, cu finisaj din oțel și aur. Afișajul poate fi schimbat în funcție de ținuta sau de starea de spirit a posesorului, iar ceasul poate fi cumpărat cu brățară din oțel, curea din piele sau brățări din plastic în culori vii, de la roz la verde.


Ceasul recunoaște comenzile vocale și înglobează senzori care urmăresc activități fizice precum numărul pașilor parcurși sau rata bătăilor inimii.
  • Miry, miercuri, 17.09.2014 18:47
    Ceasurile clasice sunt mai de efect

    Parca tot ceasurile clasice sunt mai de efect. Eu am de doi ani unul luat de pe zeliashop.ro si imi place Maxim!

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro