TLC a fost lansat ieri în România
Divertisment · Stiri / 21.01.2011

TLC, noua televiziune de divertisment de la Discovery Networks, dedicată femeilor şi familiilor acestora, a fost lansată ieri în cadrul unui eveniment care a introdus invitaţii în universul special al TLC – un loc unde poţi vedea poveşti inspirate din viaţa reală, din care întotdeauna rămâi cu ceva.

TLC, noua televiziune de divertisment de la Discovery Networks, dedicată femeilor şi familiilor acestora, a fost lansată ieri în cadrul unui eveniment care a introdus invitaţii în universul special al TLC – un loc unde poţi vedea poveşti inspirate din viaţa reală, din care întotdeauna rămâi cu ceva.

Evenimentul a avut trei invitaţi speciali, care au putut fi urmăriţi prin intermediul unor ecrane de televiziune, în timp ce-şi desfăşurau activitatea în „birourile” lor. Anthony Rafaelli, chef la restaurantul Bonne Bouche din Capitală, ne-a arătat cum se prepară câteva dintre cele mai sofisticate feluri de mâncare; Genoveva Gălan, poliţistă şi antrenoare de ju jitsu a prezentat tehnici de auto-apărare în direct şi Nick Barna, make-up artist pentru Maybelline New York le-a oferit doamnelor sfaturi cu privire la machiaj. Astfel, publicul a putut intra în spatele ecranului, făcând schimb de replici cu cele trei personaje.


Cei care au întreţinut atmosfera au fost Maria Radu îm preună cu formaţia sa, care i-a încântat pe invitaţi cu melodii celebre, un tânăr magician şi un maestru cofetar care a pregătit toată seara torturi din marzipan în cele mai traznite forme.  

Noua televiziune TLC, poate fi urmarită de ieri, 20 ianuarie, de abonaţii UPC şi AKTA, urmând ca distribuţia să fie extinsă. Programele abordează subiecte de interes pentru publicul feminin -  de la familie şi carieră până la modă şi sănătate - într-o manieră nouă, originală, din care telespectatoarele să rămână întotdeauna cu ceva, fie că este o idee, un sfat sau pur şi simplu inspiraţie pentru viaţa de zi cu zi. Grila de programe este realizată de echipa Discovery România, pe baza preferinţelor şi obiceiurilor de vizionare ale femeilor de aici.


“TLC are toate ingredientele necesare pentru a deveni unul dintre posturile preferate ale femeilor din România. TLC este diferit prin simplul fapt că nu-şi propune să dea lecţii, să-şi privească audienţa de sus şi să seteze nişte standarde la care femeile obişnuite nu pot ajunge. Din contră, TLC îşi tratează spectatoarele de la egal la egal şi îşi popune să devină echivalentul celei mai bune prietene,” a declarat Ada Roseti, Channel  Director, Discovery Networks.   

Oferta de programe a TLC include mai multe serii binecunoscute, extrem de apreciate în întreaga lume, care prezintă publicului personaje reale în diverse situaţii de viaţă, cum ar fi:

-    Poliţistele din Broward County – Povestea unor poliţiste adevărate şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta lor de zi cu zi pentru apărarea legii.
-    Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme – Sfaturi pentru creşterea copiilor, oferite de cea mai celebră bonă din lume, prezentând diversele cazuri pe care este chemată să le rezolve.
-    PR şi modă la New York – Povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York şi proprietara unei agenţii de PR din industria modei.

Mai mult, grila de programe TLC include noi sezoane ale unora dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi Regele cofetarilor, Poliţia vestimentară, Kate + 8 sau Rochia perfectă.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro