Tinerii din Romania vor sa invinga plictiseala
Pentru a combate plictiseala tinerilor din Romania, NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe organizeaza promotia "Anti-plictiseala", prima campanie nationala pe categoria de mixuri de cafea.
Pentru a combate plictiseala tinerilor din Romania, NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe organizeaza promotia "Anti-plictiseala", prima campanie nationala pe categoria de mixuri de cafea. Promotia se desfasoara in perioada 8 mai – 30 iunie 2010 si ofera participantilor ocazia de a castiga 486 de premii in valoare totala de 887.323 RON.Timp de 54 de zile, tinerii pot castiga un telefon NokiaX6 la fiecare 3 ore + 1000 de euro pe zi, pe care ii pot cheltui asa cum isi doresc. Astfel, vor putea conversa cu cei mai buni prieteni la orice ora sau isi pot organiza petrecerea pe care si-au dorit-o intotdeauna.
"Plictiseala poate parea un cuvant banal pentru unele persoane, insa pentru tineri este o adevarata amenintare, pentru ca traim intr-o societate in care timpul este foarte important, iar tinerii vor sa il valorifice cat mai mult prin activitati antrenate. Aceasta a fost ideea de la care a pornit promotia 'Anti-plictiseala' prin care ne dorim sa le oferim tinerilor din Romania solutia perfecta pentru a scapa de plictiseala", declara Ana Maria Stanca, Group Brand Manager Nestle Beverages.
Pentru a participa la promotia "Anti-plictiseala", participantii trebuie sa trimita codul promotional inscris pe orice pliculet de NESCAFE 3in1 sau NESCAFE FrappE, pe site-ul www.nescafe.ro sau prin SMS la 1770. Mecanismul este unul foarte simplu, intrucat fiecare cod valid inscris ofera o sansa de castig. Tot ce mai trebuie sa faca cei inscrisi este doar sa tina pliculetul pentru validare.
Mai multe informatii despre promotie puteti gasi pe site-ul www.nescafe.ro si la Infoline 0800 8 637 853 (apel gratuit accesibil din reteaua Romtelecom).