5
Tetra Pak, prin campania „Da, lapte!”, şi World Class ne încurajează să facem mişcare şi să alegem alimentaţia echilibrată
Laptele este considerat, în urma unor studii şi cercetări, ca fiind o băutură de rehidratare după efort de calitate superioară, atât pentru adulţi cât şi pentru copii, deoarece combate deshidratarea şi ne furnizează proteine de înaltă calitate, carbohidraţi, calciu şi electroliţi
Deoarece laptele este una dintre cele mai sănătoase opţiuni de rehidratare după efort, Tetra Pak a lansat in cadrul campaniei „Da, lapte!” o nouă aplicaţie pe comunitatea de facebook Bea Lapte prin care oferă 10 abonamente la sală, in parteneriat cu World ClassCampania „Da, lapte!” a fost relansată în luna iunie a acestui an de către compania Tetra Pak şi are ca obiectiv educarea consumatorilor privind principalele beneficii ale consumului de lapte asupra sănătăţii.
„Există tot mai multe argumente în favoarea utilizării laptelui ca băutură de rehidratare atât pentru copii, cât şi pentru adulţi. Anul trecut, la Universitatea McMaster din Canada, s-a facut un studiu care a inclus copii care practicau diverse sporturi, cu vârste între 10 şi 14 ani, iar rezultatele au arătat ca laptele poate fi folosit cu succes. Copiii activi pot fi hidrataţi cu lapte, deoarece laptele este cel putin la fel de eficient în refacerea statusului hidric ca si băuturile pentru sportivi sau apa în sine. Laptele este o excelenta sursă de proteine de înalta calitate, carbohidraţi, calciu şi electroliţi. Si in ceea ce priveşte adulţii, laptele este considerat ca fiind o bătură utila după efort, aspect constat în urma unor studii şi cercetări efectuate în ultimii ani”
“Sintagma Minte sănătoasă într-un corp sănătos rezumă de ce este important să facem mişcare. Pentru că pe lângă beneficii estetice, ne oferă multe beneficii pentru starea de sănătate. Astfel, dacă facem mişcare, ne îmbunăţim şi capacitatea de concentrare, echilibrul , creativitatea şi performanţa intelectuală, redescoperim buna dispoziţie, reducem riscul de apariţie a unor afecţiuni grave”
"În ediţia din acest an a campaniei “Da, lapte!” ne reamintim că acest aliment complet face parte în mod natural din viaţa noastră, de la cea mai fragedă vârstă şi este unul dintre alimentele esenţiale ale unei alimentaţii echilibrate şi unui stil de viaţă sănătos. Din păcate, în România este puţin cunoscut faptul că un adult ar trebui să consume minim 250 de ml de lapte pe zi, iar ca să se hidrateze după efort ar trebui să bea lapte deoarece laptele susţine performanţa sportivă datorită calităţilor nutritive deosebite. Campania noastră vine să aducă un plus util de informaţii şi să încurajeze un stil de viaţă echilibrat”
Laptele este un aliment complet deoarece conţine aproximativ toate componentele esenţiale: apă (87%), proteine (minim 3%), lipide, carbohidraţi, micro şi macroelemente (precum calciu, fosfor, potasiu), bacterii lactice, vitamine (A, D, E, K, B2, B3, B6 şi B12).
Alături de legume, fructe, cereale, carne şi ouă, laptele este un element de bază în cadrul unei alimentaţii sănătoase deoarece, datorită nutrienţilor săi, laptele contribuie la menţinerea şi îmbunătăţirea stării de sănătate dacă este consumat în fiecare zi.
În opinia nutriţioniştilor, consumul zilnic recomandat de lapte este de minim 250 de ml pe zi, adică mai mult decât dublul consumului zilnic actual în România.
Dintre beneficiile consumului de lapte:
• Ne asigură necesarul optim de calciu cu cea mai mare biodisponibilitate (cel mai mare procent de absorbţie de aproximativ 40% comparativ cu celelalte alimente);
• Asigură un raport optim de calciu, fosfor şi proteine, atât de necesare pentru creşterea şi buna funcţionare a sistemului osos, implicit de prevenire a osteoporozei;
• Laptele reduce riscul de a face cancer colorectal (datorită componentelor sale şi anume calciul şi acidului linoleic conjugat) şi mamar; astfel, conform unui studiu, în cazul celor 45.000 de bărbaţi din Suedia care au băut 1,5 pahare de lapte pe zi sau mai mult, riscul de îmbolnăvire a scăzut cu 35% comparativ cu cei care beau mai putin lapte; un alt studiu efectuat în Norvegia a arătat că femeile care au consumat lapte atât în copilărie, cât şi ulterior, au avut un risc mai scăzut de cancer mamar;
• Laptele reduce cu 15-20% riscul de a face o afecţiune coronariană (conform unui studiu efectuat la Universitatea Cardiff şi coordonat de Prof. Peter Elwood);
• Ne hidratează şi hrăneşte în acelaşi timp, deoarece conţine 87% apă, proteine (3-3,5%), glucide (4-5%) şi lipide (3,5-4,5%), plus toate mineralele şi bacterii lactice care asigură buna funcţionare a organismului şi creşterea imunităţii.
Campania se va derula până la finele anului 2012 şi este susţinută de persoane publice care iubesc laptele, dar şi de medici care recomandă consumul de lapte, la cutie, datorită beneficiilor sale asupra sănătăţii.
În plus, campania “Da, lapte!” este susţinută şi de diferite mărci de lapte precum Danone, LaDorna, Milli, Oly, Zuzu, care folosesc tehnologia de procesare şi ambalare la cutii de carton Tetra Pak.
Mai multe informaţii sunt disponibile pe www.dalapte.ro şi pagina de Facebook https://www.facebook.com/BeaLapte
Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienţii şi furnizorii noştri, oferim produse sigure, inovatoare şi în armonie cu protecţia mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerinţele consumatorilor din peste 170 de ţări. Având aproximativ 22.000 de angajaţi în peste 85 de ţări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziţiei de lider în industria de profil, pentru crearea unei creşteri profitabile în armonie cu protecţia mediului înconjurător şi cu o bună conduită socială.
Motto-ul nostru, „PROTEJEAZĂ CE E BUN™", reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase şi disponibile oriunde. Mai multe informaţii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.