Românii nu renunță nici în vacanță de rețelele de socializare
Bărbaţii au folosit tehnologia în vacanţă pentru a căuta hărţi - 25%, informaţii turistice - 23% şi muzică - 21%, iar femeile au preferat să caute informaţii turistice - 30%, hărţi - 20% şi aplicaţii de editare foto - 18%.
Cei mai mulţi dintre participanţi, 85%, şi-au ales destinaţiile de vacanţă căutând informaţii pe Internet. În acest an, 73% dintre români şi-au petrecut vacanţa în ţară, 25% în Europa şi 2% pe alte continente.
Laptopurile şi sistemele 2 în 1 sunt dispozitivele preferate în vacanţă pentru 44% dintre români. Ele sunt urmate de smartphone-uri - 38% şi de tablete - 9%.
Dispozitivele 2 în 1 ocupă primul loc în preferinţele românilor deoarece pot fi folosite atât ca laptop, cât şi ca tabletă prin detaşarea sau plierea ecranului, consideră 71% dintre participanţii la studiu, pentru că sunt foarte uşoare - 14% şi pentru că se conectează rapid la Internet - 11%.
Studiul a fost realizat pe pagina Intel iq.intel.ro în perioada 12 august - 2 septembrie 2015. La studiu au răspuns 10.610 de persoane cu vârsta de peste 14 ani, din toate zonele României.
Dintre aceştia, 47% au avut vârsta cuprinsă între 14 şi 24 de ani, urmaţi de către cei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani, cu un procent de 23%, 28% dintre respondenţi având vârsta de peste 35 de ani.
Foto: Hepta
Bărbaţii au folosit tehnologia în vacanţă pentru a căuta hărţi - 25%, informaţii turistice - 23% şi muzică - 21%, iar femeile au preferat să caute informaţii turistice - 30%, hărţi - 20% şi aplicaţii de editare foto - 18%.
Cei mai mulţi dintre participanţi, 85%, şi-au ales destinaţiile de vacanţă căutând informaţii pe Internet. În acest an, 73% dintre români şi-au petrecut vacanţa în ţară, 25% în Europa şi 2% pe alte continente.
Laptopurile şi sistemele 2 în 1 sunt dispozitivele preferate în vacanţă pentru 44% dintre români. Ele sunt urmate de smartphone-uri - 38% şi de tablete - 9%.
Dispozitivele 2 în 1 ocupă primul loc în preferinţele românilor deoarece pot fi folosite atât ca laptop, cât şi ca tabletă prin detaşarea sau plierea ecranului, consideră 71% dintre participanţii la studiu, pentru că sunt foarte uşoare - 14% şi pentru că se conectează rapid la Internet - 11%.
Studiul a fost realizat pe pagina Intel iq.intel.ro în perioada 12 august - 2 septembrie 2015. La studiu au răspuns 10.610 de persoane cu vârsta de peste 14 ani, din toate zonele României.
Dintre aceştia, 47% au avut vârsta cuprinsă între 14 şi 24 de ani, urmaţi de către cei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani, cu un procent de 23%, 28% dintre respondenţi având vârsta de peste 35 de ani.
Foto: Hepta