(re)conecteaza-te la Marketing… in Direct
Salveaza-ti in agenda data de 26 septembrie, cand are loc la Clubul Diplomatic Bucuresti a patra editie a Conferintei Internationale Marketing in Direct (MID) cu tema “The connected direct marketer”. Daca in editia trecuta s-a discutat despre consumul responsabil de “E”-uri in retetele de comunicare si strategiile de marketing, anul acesta vei interactiona cu specialisti care iti vor povesti despre omul de marketing interconectat cu toate mediile si legatura virtuala/fizica cu consumatorul.
Salveaza-ti in agenda data de 26 septembrie, cand are loc la Clubul Diplomatic Bucuresti a patra editie a Conferintei Internationale Marketing in Direct (MID) cu tema “The connected direct marketer”. Daca in editia trecuta s-a discutat despre consumul responsabil de “E”-uri in retetele de comunicare si strategiile de marketing, anul acesta vei interactiona cu specialisti care iti vor povesti despre omul de marketing interconectat cu toate mediile si legatura virtuala/fizica cu consumatorul.Cei 17 speakeri invitati la MID anul acesta iti vor spune cum sa ramai “connected” chiar si atunci cand ti se pare ca tehnologia se metamorfozeaza prea repede in jurul tau: Marc Borgers (fondator si membru onorific al Asociatiei olandeze de email, partener in Borgers&Straathof - Amsterdam), Chris Arnold (co-fondator Creative Orchestra Agency - Londra), Alexandru Israil (Guerrilla Marketing Master Trainer), Bogdan Nedelcov (Mailagent), Bogdan Mihalascu (speaker motivational), Bogdan Nitu (Webstyler), Cosmin Lacatusu (Create Direct), Constantin "Noro" Ferseta (GM Ferseta e-Consulting Cabinet), Cristian China-Birta (blogger, alias Chinezu), Florin Mindirigiu (GM ABplus Events), Liviu Pandrea (Netopia), Loredana Caradimu (New Business & Strategy Director, Ogilvy Group), Lucian Despoiu (Kondiment), Marius Deak (Green Pixel), Paul Cristian Stefanescu (Brand4Brands), Radu Ionescu (Kinecto) si Rares Rusu (Google).
Intr-o lume in care ideile stralucite pot aparea din orice directie, conexiunile cu oameni vizionari de pretutindeni sunt mai importante ca niciodata. Am putea fi tentati sa credem ca numarul cunoscutilor si teancul de carti de vizita colectionat este secretul unui marketer de succes; insa profunzimea si autenticitatea relatiilor pe care le-ai construit si dezvoltat in timp sunt de fapt cheia care iti permite accesul intr-o lume a ideilor inovatoare, aplicabile si fezabile in campaniile tale de marketing.
O minte deschisa, setata atat pe a livra, cat si pe a primi mesaje, este o conditie “sine qua non” in marketing. Blogurile, Twitter, LinkedIn, Google Plus, Facebook, Messenger sau Skype sunt instrumente revolutionare, care te ajuta sa intelegi si comunici cu publicul tinta. Insa la MID vei afla si capcanele din spatele social media. Pentru ca, tot mai aproape de ‚realitatea’ Matrix, e important sa stii cum sa folosesti (sau nu) noile tehnologii la potentialul lor maxim.