3
Poiana propune consumatorilor săi două noi combinaţii surprinzătoare de ingrediente
Poiana este cunoscută de 99,7% dintre consumatorii români*, fiind cea mai puternică marcă locală de ciocolată**. În ultimele 12 luni, a fost consumată de 83% dintre consumatorii de ciocolată*.
Poiana este cunoscută de 99,7% dintre consumatorii români*, fiind cea mai puternică marcă locală de ciocolată**. În ultimele 12 luni, a fost consumată de 83% dintre consumatorii de ciocolată*.Menţinerea calităţii constante de-a lungul timpului şi preocuparea pentru inovaţie au constituit motorul de dezvoltare a brandului Poiana, care deţine astăzi un portofoliu de 24 de produse, în trei categorii: tablete, praline şi batoane.
În aceste zile, Poiana îşi răsplăteşte consumatorii prin lansarea unui nou mix unic de ingrediente: o combinaţie surprinzătoare dintre dulce şi ingrediente sărate în două noi sortimente care îmbină ciocolata cu lapte cu fulgii crocanţi sau cu migdalele caramelizate - uşor sărate.
Pentru Kraft Foods România, parte a Mondelez Internaţional, sursa principală de inspiraţie şi inovaţie o reprezintă consumatorii. De aceea, noile sortimente Poiana se diferenţiază puternic pe piaţă, prin combinaţii neaşteptate de ingrediente, bazate pe reţete menite a-i surprinde pe consumatori şi de a răspunde aşteptărilor acestora.
“Poiana ne oferă o surpriză neaşteptată, prin gustul inedit oferit de combinaţia atât de placută dintre ciocolata cu lapte şi cele două ingredinte uşor sărate. De 17 ani, Poiana rămâne produsul care, prin inovaţie, revoluţionează mereu segmentul de tablete”
Ciocolata cu ingrediente uşor sărate are mare succes în Europa. Consumatorii români care au încercat cele două produse Poiana au apreciat gustul lor special şi văd în acestea o alternativă foarte versatilă pentru diverse momente din zi, când simţi nevoia de ceva inedit.
Noile sortimente Poiana vor fi promovate printr-o campanie media integrată, care utilizează toate canalele importante de comunicare: TV, panotaj stradal, Facebook, internet, mass media, precum şi comunicare dedicată în magazine.
Mondelez International, Inc. (NASDAQ:MDLZ), este lider mondial pe piaţa de ciocolată, biscuiţi, gumă de mestecat, bomboane, cafea şi băuturi instant. Compania deţine categoria de snack-uri la nivel global şi mărcile de produse alimentare ale fostei Kraft Foods Inc. după separarea operaţiunilor din America de Nord, în luna octombrie, anul curent, ce includ categoria produselor de băcănie.
Portofoliul Mondelez International include mărci de câteva miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Milka şi Cadbury, cafeaua Jacobs, LU, Nabisco şi biscuiţii Oreo, băuturile Tang şi guma de mestecat Trident. Mondelez International are un profit anual de aproximativ 36 de miliarde de dolari şi operează în mai mult de 80 de ţări. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.mondelezinternational.com şi www.facebook.com/mondelezinternational.
Kraft Foods România este parte a Mondelez International. Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România din anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.
Surse: *Ipsos, Ad Tracker, Ianuarie- Septembrie 2012 ; ** Unlock & revista BIZ (studiu cantitativ)